DRUKUJ
2019-06-14

Organizacja i przeprowadzenie wsparcia asystenta
rodziny oraz poradnictwo specjalistyczne rodzin
uczestniczących w projekcie „Wzmacnianie
poprzez działanie”

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizację i przeprowadzenie wsparcia asystenta rodziny oraz poradnictwo specjalistyczne rodzin uczestniczących w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

85.32.10.00-5   Administracyjne usługi społeczne

80.00.00.00-4   Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85.12.12.70 - 6 Usługi psychiatryczne  lub psychologiczne

85.31.23.20 - 8 Usługi doradztwa

4.Zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Wsparcie rodzin przez asystenta rodziny prowadzone będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. w środowisku dla 36 rodzin. W tym zadaniu przewiduje się pracę 3 osób asystentów rodziny. Każdy z asystentów obejmie wsparciem 12 rodzin i przeznaczy na pracę z jedną rodziną nie mniej 13 godzin miesięcznie i nie więcej niż 160 godzin miesięcznie na pracę ze wszystkimi rodzinami w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r.

4.2.Poradnictwo specjalistyczneprzez psychologa prowadzone będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. dla 50 rodzin. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 psychologów. Każdy z psychologów obejmie wsparciem 25 rodzin i przeznaczy na pracę z jedną rodziną nie mniej niż 13 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. i nie więcej niż 336 godzin na pracę ze wszystkimi rodzinami ww. okresie.

4.3.Poradnictwo specjalistyczne przez pedagoga prowadzone będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. dla 36 rodzin. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 pedagogów. Każdy
z pedagogów obejmie wsparciem 18 rodzin i przeznaczy na pracę z jedną rodziną nie mniej niż 14 godzin w okresie   od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. i nie więcej niż 252 godziny na pracę ze wszystkimi rodzinami ww. okresie.

4.4.Poradnictwo specjalistyczne przez prawnika prowadzone będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. dla 18 rodzin. W tym zadaniu przewiduje się pracę 1 prawnika. Prawnik obejmie wsparciem 18 rodzin i przeznaczy na pracę z jedną rodziną nie mniej niż 10 godzin w okresie  od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. i nie więcej niż 180 godziny na pracę ze wszystkimi rodzinami ww. okresie.

4.5.Wsparcie  rodzin przez specjalistę ds. wsparcia osób z niepełnosprawnościami prowadzone
będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. w środowisku 8 osób. W tym zadaniu przewiduje się pracę 1 specjalisty ds. wsparcia osób z niepełnosprawnościami
z doświadczeniem w obsłudze osoby z rurką tracheotomijną podłączoną do respiratora. Specjalista obejmie wsparciem 8 osób i przeznaczy na pracę z jedną osobą nie mniej 20 godzin miesięcznie i nie więcej niż 160 godzin miesięcznie na pracę ze wszystkimi osobami w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r.

4.6.Wynajęcie 2 sal/ pomieszczeń na potrzeby wsparcia specjalistycznego przez psychologów
w okresie od podpisania umowy do 31.10 2019r. w  ilości po 336 godzin każda, w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:  https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/,  zakładka: projekty zewnętrzne.

Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące,  w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe.

4.7.Zapewnienie co miesięczne biletów komunikacji miejskiej dla uczestników na spotkania ze specjalistami ( psychologiem pedagogiem, prawnikiem)

4.8.Wsparcie ze specjalistami pedagogami i prawnikiem będzie odbywało się w pomieszczeniach udostępnionych nieodpłatnie przez podmiot współpracujący w ramach realizacji projektu tj. Parafię Najświętszego Serca Pana Jezusa w Olsztynie.

4.9.Zamawiający zapłaci za faktyczne wynajęcie sal/pomieszczeń na potrzeby wsparcia rodzin przez psychologów oraz za faktycznie przepracowane z rodziną/osobą godziny, co Wykonawca udokumentuje przedłożonym do rachunku/faktury protokołem odbioru z załączonymi kartami pracy specjalistów.

4.9.1.Zamawiający zapłaci za faktycznie wydane bilety komunikacji miejskiej co Wykonawca udokumentuje przedłożonymi do rachunku/faktury listami potwierdzającymi odbiór biletów komunikacji miejskiej.

5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1.Przeprowadzenia wsparcia specjalistycznego rodzin i osób.

5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,                                            w szczególności: 

-kart pracy specjalistów,

-list potwierdzających odbiór biletów komunikacji miejskiej,

-imiennych wykazów osób, które uczestniczyły w spotkaniach z podziałem na specjalistów po zakończeniu realizacji zadania,

-sporządzania końcowego sprawozdania po zakończeniu realizacji zadania.

5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,                                          tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie                                 z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:

 https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0012/17 pt. „Wzmacnianie poprzez działanie ”

5.5.Bieżącego monitorowania obecności Uczestników Projektu w celu udokumentowania ich udziału                                w projekcie,  niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym uczestniku, który opuszcza spotkania lub w inny sposób utrudnia prawidłową realizację Przedmiotu Umowy.

5.6.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

5.7.Przekazywania na wezwanie Zamawiającego lub po zrealizowaniu Przedmiotu Umowy wszelkiej oryginalnej dokumentacji z pracy z Uczestnikami Projektu.

5.8.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

5.9.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

5.10.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

6.Osoby realizujące zamówienie nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

7.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społecznych przyzna dodatkowe punktu
w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy, w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.

W dniu 24.06.2019r. przed terminem otwarcia ofert postępowanie zostało unieważnione.

Zgodnie z zapisami § 17 ust.1 pkt e ww. Regulaminu, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielanie zamówienia na usługi społeczne, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pismo w sprawie unieważnienia w załączeniu.