DRUKUJ
2019-06-14

Organizacja i przeprowadzenie warsztatów –
cyklu 6 spotkań stacjonarnych dla rodzin
zastępczych uczestniczących w projekcie
„Pozytywny początek”

1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części :

Część I: organizacja i przeprowadzenie cyklu 6 spotkań warsztatowych łączących elementy grupy wsparcia i psychoedukacji dla trzech grup rodziców zastępczych oraz zapewnienie opieki dla ich dzieci na czas trwania zajęć.

Część II: organizacja i przeprowadzenie cyklu 6 spotkań warsztatowych łączących elementy grupy wsparcia i coachingu dla dwóch grup młodzieży – wychowanków rodzin zastępczych.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu dla części I – załącznik 1A, dla części II – załącznik 1B

3.Kategoria przedmiotu zamówienia wspólna dla części I i części II zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

80.00.00.00-4      usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.57.00.00 - 0    usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

92.33.12.10 - 5    usługi animacji dla dzieci

55.32.10.00 - 6    usługi przygotowania posiłków

4.W części I zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Zorganizowanie 6 czterogodzinnych spotkań warsztatowych dla 51 osób, rodziców zastępczych podzielonych na trzy grupy ze względu na wiek wychowanków oraz zapewnienie opieki dla  ich dzieci 45 osób.

4.2 Przeprowadzenie 6  trzygodzinnych  zajęć ze specjalistami zatrudnionymi przez Wykonawcę

(każde ze spotkań będzie prowadzone przez pierwszą godzinę przez kadrę własną MOPS a następne   3 godziny przez kadrę wykonawcy)

4.3. Zapewnienie sal dla rodziców zastępczych na zajęcia ze specjalistami  i  dla dzieci na zajęcia animacyjne:

- sale konferencyjne dla 3 grup dorosłych po 4 godz.  każde spotkanie

- sale dla 3 grup dzieci na zajęcia animacyjne po  4 godz. każde spotkanie

4.4. Zapewnienie specjalistów na przeprowadzenie zajęć z każdą grupą dorosłych

-  psycholog,  5 spotkań po 3 godziny (2 lub 3 osoby)

-  terapeuta uzależnień, 1 spotkanie 3 godziny (2 lub 3 osoby)

oraz na przeprowadzenie zajęć z każdą grupą dzieci

- animator, 6 spotkań po  4 godziny (2 lub 3 osoby)

4.5. Zapewnienie przerwy kawowej dla dorosłych i przerw z przekąskami dla dzieci.

4.6.Wykonawca zorganizuje spotkania dla rodziców zastępczych oraz dla ich dzieci w tym samym czasie i miejscu.     

4.7.Wykonawca zorganizuje spotkania, o których mowa powyżej, w sobotę, dwa razy w miesiącu  wrześniu, dwa razy w październiku  oraz dwa razy w miesiącu listopadzie 2019r.

5.W części II zakres zamówienia obejmuje:

5.1.Zorganizowanie 6 czterogodzinnych spotkań warsztatowych dla 21 osób, młodzieży w wieku 13-20 lat podzielonych na dwie grupy ze względu na wiek: 

 - 15 osób w wieku 13-15 lat

 - 6 osób w wieku 16-20 lat

5.2 Przeprowadzenie 6  trzygodzinnych  zajęć ze specjalistami zatrudnionymi przez Wykonawcę

(każde ze spotkań będzie prowadzone przez pierwszą godzinę przez kadrę własną MOPS a następne 3 godziny przez kadrę wykonawcy)

5.3. Zapewnienie sali /sal na zajęcia ze specjalistami:

 1 sala konferencyjna na  4 godz.  zajęć jeżeli grupy będą spotykały się naprzemiennie lub

 2 sale konferencyjne na 4 godz. zajęć jeżeli spotkania będą prowadzone dla dwóch grup w tym samym czasie

5.4. Zapewnienie specjalistów na przeprowadzenie zajęć z każdą grupą

-  coach 6 spotkań po 3 godziny (1 lub 2 osoby).

5.5. Zapewnienie możliwości przygotowania samodzielnie drobnych przekąsek, prostych i tanich potraw w ramach przerwy kawowej.

5.6. Wykonawca zorganizuje spotkania, o których mowa powyżej, w sobotę, dwa razy w miesiącu  wrześniu, dwa razy w październiku  oraz dwa razy w miesiącu listopadzie 2019r.

6.Budynek/budynki, w których będą odbywały się zajęcia muszą być dostosowane dla osób   z niepełnosprawnościami, bez barier architektonicznych, z zapleczem sanitarnym, spełniające wymagania bhp i p.poż.

7. Sale na zajęcia muszą być dobrze oświetlone, w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoły oraz miejsca siedzące dostosowane odpowiednio do liczby uczestników. Wykonawca zapewni wyposażenie sali zgodnie z potrzebami osób prowadzących np. w niezbędny sprzęt audiowizualny, dostęp do WiFi, flipchart z markerami.

8. Sale na zajęcia z dziećmi muszą być dobrze oświetlone, w okresie z niskimi temperaturami dogrzane, zapewniające komfort uczestnikom, dostosowane do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenne tak by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażone w stoły lub stoliki, krzesełka do prac plastycznych.Wyposażone w zabawki, gry rozwojowe, materiały do zajęć plastycznych  i ruchowych stosownie do wieku dzieci.

9. Realizując zamówienia zarówno w pierwszej jak i w drugiej części Wykonawca zobowiązany jest również do :

9.1.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,   w szczególności:

- przedstawiania Zamawiającemu programu/ harmonogramu zajęć warsztatowych do akceptacjinajpóźniej  7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.

- prowadzenia listy obecności uczestników,

- przeprowadzenia ankiety ( przed rozpoczęciem  i na zakończenie zajęć)

- sporządzenia sprawozdania końcowego z dokumentacją fotograficzną z zajęć (minimum 10 zdjęć dobrej jakości na nośniku CD/DVD oraz pocztą elektroniczną) zawierające informacje o datach, godzinach, miejscu, osobach prowadzących zajęcia, tematyce zajęć, wnioski z analizy ankiet.

9.2.Bieżącego monitorowania obecności uczestników w celu udokumentowania ich udziału  w projekcie,  niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym uczestniku, który opuszcza spotkania warsztatowe lub w inny sposób utrudnia prawidłową realizację Przedmiotu Umowy ;

9.3. Informowania uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0016/17 pt. „Pozytywny początek”

9.4. Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia  z użyciem logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu  o współfinansowaniu projektu  ze środków Unii Europejskiej zgodnie  z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji  programów polityki spójności 2014-2020, dostępnymi na stronie internetowej: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

9.5.Udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z przedmiotowym zamówieniem,   w tym dokumentów finansowych;

9.6.Przechowywania i archiwizowania wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich dokumentów związanych   z realizacją projektu, przez okres 2 lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa powyżej;

9.7.Zachowania w poufności wszelkich danych osobowych związanych z realizacją projektu.

9.8. Ścisłej współpracy  z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym;

9.9. Osoby zaangażowane do realizacji zamówienia nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

10.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społeczny przyzna dodatkowe punktu w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę(y) zatrudnioną(ne) przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy,   w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.

Termin składania ofert:  do dnia 24.06.2019r. do godz. 10:00