DRUKUJ
2019-08-12

Organizacja i przeprowadzenie wsparcia
animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w
projekcie „Rodzinna
układanka”współfinansowanego ze środków EFS
w ramach RPO Województwa Warmińsko-Mazurskiego
na lata 2014-2020

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

79.95.20.00-2   Usługi w zakresie organizacji imprez

85.32.10.00-5   Administracyjne usługi społeczne

80.00.00.00-4   Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.57.00.00-0   Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 

92.33.12.10-5   Usługi animacji dla dzieci

4.Zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, który odbędzie się w sobotę 07 września  2019r. w godzinach  11:00-17:00  na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy
ul. Knosały w Olsztynie.

4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:  https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/,  zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące,  w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.

4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 osób, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia  2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dwóch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy
w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.5.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestników zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.

4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla osób dorosłych
i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.

4.7.Zapewnienie materiałów plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.

4.8.Zapewnienie 2 szt. karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania przez uczestników projektu z obiektów na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.

4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem
w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zamówienia. 

5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,  w szczególności

w przypadku organizacji pikniku:

-Sprawozdania z przebiegu pikniku,

-Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,

-Kopii polisy ubezpieczenia NNW.

-Listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.

w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego:

-sprawozdania,

-list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania z obiektów kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,

-protokołu odbioru materiałów plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.

5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,                                          tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie  z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:

 https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. „Rodzinna układanka”

5.5.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

5.8.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

W dniu 20.08.2019r. postępowanie zostało unieważnione.