DRUKUJ
2020-03-30

Postępowanie w sprawie Dodatków Mieszkaniowych

Postępowanie w sprawie Dodatków Mieszkaniowych

Jeśli jesteś w trudnej sytuacji życiowej, która uniemożliwia Ci lub utrudnia pokrywanie należności za użytkowanie lokalu we własnym zakresie, możesz ubiegać się o przyznanie dodatku mieszkaniowego.

     W tym celu należy złożyć wniosek wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w Centrum Informacji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A w Olsztynie.

Szczegółowych informacji udzielają pracownicy pod numerem telefonu:

89 526-60-42

89 526-57-49

89 526-60-18

89 526-57-13

 

 

 

Zmiany w dodatkach mieszkaniowych od 1 lipca 2021r.

 

Od 1 lipca obowiązują nowe zasady przyznawania dodatków mieszkaniowych.
Zmiany dotyczą m.in. kryterium dochodowego i sposobu jego naliczania oraz osób uprawnionych do takiego dodatku.
Ponadto
obowiązują nowe druki wniosków i deklaracji o dochodach. Dokumenty można pobrać z załącznika poniżej.

Wszelkie informacje dotyczące przyznawania dodatków mieszkaniowych znajdują się w załączniku „KARTA – DM”.

 

 

Dokumenty należy składać osobiście

od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:00 w Centrum Informacji MOPS w Olsztynie
Al. M. J. Piłsudskiego 61A.