Postępowanie w sprawie Dodatków Mieszkaniowych
Jeśli jesteś w trudnej sytuacji życiowej, która uniemożliwia Ci lub utrudnia pokrywanie należności za użytkowanie lokalu we własnym zakresie, możesz ubiegać się o przyznanie dodatku mieszkaniowego.
W tym celu należy złożyć wniosek wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w Centrum Informacji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A w Olsztynie.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy pod numerem telefonu:
89 526-60-42
89 526-57-49
89 526-60-18
89 526-57-13
Zmiany w dodatkach mieszkaniowych od 1 lipca 2021r.
Od 1 lipca obowiązują nowe zasady przyznawania dodatków mieszkaniowych.
Zmiany dotyczą m.in. kryterium dochodowego i sposobu jego naliczania oraz osób uprawnionych do takiego dodatku.
Ponadto obowiązują nowe druki wniosków i deklaracji o dochodach. Dokumenty można pobrać z załącznika poniżej.
Wszelkie informacje dotyczące przyznawania dodatków mieszkaniowych znajdują się w załączniku „KARTA – DM”.
Dokumenty należy składać osobiście
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:00 w Centrum Informacji MOPS w Olsztynie
Al. M. J. Piłsudskiego 61A.