Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Dostawa mebli ze stali nierdzewnej oraz sprzętu do wyposażenia kuchni  
Przedmiot zamówienia
Dostawa  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE  
Powiat
Olsztyn  
Miasto
Olsztyn  
Ulica
al. Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego  
Numer budynku
61 A  
Data publikacji od
2018-06-22  
Data publikacji do
2019-04-01  
Termin składania ofert
2018-07-03 10:00  
Numer ogłoszenia
MOPS.DAG.ZP.261.25.2018  
Cpv
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
 

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli ze stali nierdzewnej oraz sprzętu do wyposażenia kuchni.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ.

3.Przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, instrukcji, certyfikatów dotyczących przedmiotu zamówienia – w języku polskim. 

4.Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: minimum 24 miesiące.

5.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.

6. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:

1) dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma: 

a) posiadać certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE (dotyczy wyłącznie produktów, dla których posiadanie certyfikatów jest wymagane prawem) oraz wymagane prawem atesty, dokumenty gwarancyjne w języku polskim, 

b) spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry,

c) być dopuszczony do obrotu i użytkowania na terenie Unii Europejskiej.

2)Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony i zmontowany (jeżeli dotyczy) w siedzibie Zamawiającego przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, stanowić będzie kompatybilną całość i będzie gotowy do użytku bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz wykonywania dodatkowych prac przez Zamawiającego. 

3)Wykonawca dostarczy i zmontuje (jeżeli dotyczy) fabrycznie nowe elementy przedmiotu zamówienia, tożsame ze wskazanym w Ofercie oraz o parametrach i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ujętym w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

7. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 

1)Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.

2)Jeżeli przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w częściach, Wykonawca własnymi siłami i na własny koszt zmontuje meble i sprzęt w całość.

3)Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia, rozładunku, wniesienia, zmontowania (jeżeli dotyczy) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminach wskazanych  w rozdziale IV pkt 2 SIWZ, w terminie uprzednio uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą  z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Uzgodnień w zakresie dokładnego terminu dostawy, dokona upoważniony pracownik Zamawiającego.

4) Asortymentowa i jakościowa weryfikacja dostarczonego przedmiotu zamówienia dokonywana będzie przez przedstawicieli Zamawiającego każdorazowo po dostawie elementów przedmiotu zamówienia, przed ich montażem w siedzibie Zamawiającego (jeżeli dotyczy) i potwierdzona stosownym protokołem.  W razie stwierdzenia wad lub niezgodności dostarczonych towarów z SIWZ i/lub Ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad lub niezgodności w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w pkt 3).

5)Miejscem dostawy, wniesienia i zmontowania (jeżeli dotyczy) przez pracowników Wykonawcy przedmiotu zamówienia jest Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Królowej Jadwigi 4
w Olsztynie, z filią przy ul. Jacka  Kuronia 16 oraz Środowiskowego Dom Samopomocy Wyspa przy
ul. Jacka Kuronia 14.

6) każdorazowa dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach od 7:15 do 15:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 

8. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:

1)uwzględnienie w Ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;

2)zapewnienie serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ;

3)realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;

4)zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia;

5)pozyskanie wszelkich innych informacji niezbędnych dla sporządzenia Oferty oraz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

9. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia:

1)Ostateczny dobór elementów  przedmiotu zamówienia będzie dokonany w uzgodnieniu i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne wzorniki, wizualizacje przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni od dnia zawarcia Umowy. Zamawiający zaakceptuje wzory, wizualizacje, lub wniesie do nich uwagi, w terminie do 5 dni od dnia przekazania wzorników, wizualizacji przez Wykonawcę.

2)Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi  w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa.

10.Pozostałe wymagania Zamawiającego: 

1)Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu zamówionego towaru i ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia towaru, powstałe podczas transportu.

2)W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zachowania czystości  w budynku Zamawiającego oraz każdorazowo bieżącego sprzątania po zakończeniu czynności, stanowiących element przedmiotu zamówienia.

3)Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji; Jeżeli towar zostanie przez Wykonawcę dostarczony do siedziby Zamawiającego w częściach, montaż odbędzie się na koszt i siłą roboczą Wykonawcy.

4)Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w Ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie 
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

5)Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich zabrudzeń, odpadów, pustych opakowań (np. kartonów, pudeł, folii) po dostawach, montażach, powstałych  w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, własnymi siłami i na koszt własny.

11.Ogólna charakterystyka obiektu:

1)Obiektyw których będzie realizowany przedmiot zamówienia znajdują się pod ochroną konserwatorską,

2)Wykonawca zobowiązany jest zdobyć, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia Umowy i wykonania zamówienia. 

3) Wykonawca realizujący zamówienie może korzystać z dostępu do energii elektrycznej w budynku należącym do Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Królowej Jadwigi 4 w Olsztynie, z filią przy ul. Jacka  Kuronia 16 oraz Środowiskowego Domu Samopomocy Wyspa przy ul. Jacka Kuronia 14.

4)Opłata za ww. media zostanie naliczona ryczałtem w wysokości uzgodnionej z Wykonawcą w odrębnym Protokole.

5)Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować w zakresie ich rozwiązywania. 


W dniu 23.07.2018r. wybrany w cześci I Wykonawca zrezygnował z realizacji zamówienia.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..