Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Sukcesywna dostawa wędlin do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2020 roku
- Przedmiot zamówienia
- dostawa
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Ogłaszający
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie
- Województwo
- WARMIŃSKO-MAZURSKIE
- Powiat
- Olsztyn
- Miasto
- Olsztyn
- Ulica
- al. Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Numer budynku
- 61 A
- Data publikacji od
- 2020-01-28
- Data publikacji do
- 2021-04-07
- Termin składania ofert
- 2020-02-05 10:59
- Numer ogłoszenia
- Ogłoszenie nr 506732-N-2020 z dnia 2020-01-28 r
- Cpv
-
15130000-8 Produkty mięsne
15131130-5 Wędliny
15131135-0 Wędliny drobiowe
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna:
- Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Fałata 23 K
- Ośrodek Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Wańkowicza 3
- Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Świtezianki 4
- Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Wiecherta 23A
- Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Rzepakowa 12
- Romska Świetlica Rodzinna, ul. Warszawska 16/1
- Schronisko dla Bezdomnych ul. Towarowa 18B
- Noclegownia w Olsztynie ul. Towarowa 18A
- Miejski Ośrodek Wsparcia dla Osób Niesłyszących ul. Kętrzyńskiego 3/1
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020r. wg. indywidualnych zapotrzebowań zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2.W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby:
- Dostawy byłyrealizowane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252 z późń. zm.) oraz zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji.
- Wykonawca posiadał samochód /samochody dostawcze spełniające wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności poświadczone decyzją wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny.
- Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia.
- Wykonawca realizował każde zamówienie, również te o niskiej wartości.
- Wykonawca przekazał numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz informacje w formularzu cenowym określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający wymaga dostaw niektórych rodzajów wędlin w opakowaniu o gramaturze nie większej niż 10 dag.
- Wędliny powinny mieć zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu, data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródła pochodzenia).
- Wędliny musza być muszą być wysokiej jakości, w gatunku I, świeże, dobrej jakości, pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach).
- Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP temperatura surowcóww czasie transportu w zakresie 0 st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.
Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2019 poz. 824 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r.)
3. Wielkość zamówienia określona została w załączniku nr 2 do SIWZ
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następującym po dniu złożenia zamówienia (również w poniedziałki), w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.
Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości.
Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.