1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części :
Część I: organizacja i przeprowadzenie cyklu 6 spotkań warsztatowych łączących elementy grupy wsparcia i psychoedukacji dla trzech grup rodziców zastępczych oraz zapewnienie opieki dla ich dzieci na czas trwania zajęć.
Część II: organizacja i przeprowadzenie cyklu 6 spotkań warsztatowych łączących elementy grupy wsparcia i coachingu dla dwóch grup młodzieży – wychowanków rodzin zastępczych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu dla części I – załącznik 1A, dla części II – załącznik 1B
3.Kategoria przedmiotu zamówienia wspólna dla części I i części II zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
80.57.00.00 - 0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92.33.12.10 - 5 usługi animacji dla dzieci
55.32.10.00 - 6 usługi przygotowania posiłków
4.W części I zakres zamówienia obejmuje:
4.1.Zorganizowanie 6 czterogodzinnych spotkań warsztatowych dla 51 osób, rodziców zastępczych podzielonych na trzy grupy ze względu na wiek wychowanków oraz zapewnienie opieki dla ich dzieci 45 osób.
4.2 Przeprowadzenie 6 trzygodzinnych zajęć ze specjalistami zatrudnionymi przez Wykonawcę
(każde ze spotkań będzie prowadzone przez pierwszą godzinę przez kadrę własną MOPS a następne 3 godziny przez kadrę wykonawcy)
4.3. Zapewnienie sal dla rodziców zastępczych na zajęcia ze specjalistami i dla dzieci na zajęcia animacyjne:
- sale konferencyjne dla 3 grup dorosłych po 4 godz. każde spotkanie
- sale dla 3 grup dzieci na zajęcia animacyjne po 4 godz. każde spotkanie
4.4. Zapewnienie specjalistów na przeprowadzenie zajęć z każdą grupą dorosłych
- psycholog, 5 spotkań po 3 godziny (2 lub 3 osoby)
- terapeuta uzależnień, 1 spotkanie 3 godziny (2 lub 3 osoby)
oraz na przeprowadzenie zajęć z każdą grupą dzieci
- animator, 6 spotkań po 4 godziny (2 lub 3 osoby)
4.5. Zapewnienie przerwy kawowej dla dorosłych i przerw z przekąskami dla dzieci.
4.6.Wykonawca zorganizuje spotkania dla rodziców zastępczych oraz dla ich dzieci w tym samym czasie i miejscu.
4.7.Wykonawca zorganizuje spotkania, o których mowa powyżej, w sobotę, dwa razy w miesiącu wrześniu, dwa razy w październiku oraz dwa razy w miesiącu listopadzie 2019r.
5.W części II zakres zamówienia obejmuje:
5.1.Zorganizowanie 6 czterogodzinnych spotkań warsztatowych dla 21 osób, młodzieży w wieku 13-20 lat podzielonych na dwie grupy ze względu na wiek:
- 15 osób w wieku 13-15 lat
- 6 osób w wieku 16-20 lat
5.2 Przeprowadzenie 6 trzygodzinnych zajęć ze specjalistami zatrudnionymi przez Wykonawcę
(każde ze spotkań będzie prowadzone przez pierwszą godzinę przez kadrę własną MOPS a następne 3 godziny przez kadrę wykonawcy)
5.3. Zapewnienie sali /sal na zajęcia ze specjalistami:
1 sala konferencyjna na 4 godz. zajęć jeżeli grupy będą spotykały się naprzemiennie lub
2 sale konferencyjne na 4 godz. zajęć jeżeli spotkania będą prowadzone dla dwóch grup w tym samym czasie
5.4. Zapewnienie specjalistów na przeprowadzenie zajęć z każdą grupą
- coach 6 spotkań po 3 godziny (1 lub 2 osoby).
5.5. Zapewnienie możliwości przygotowania samodzielnie drobnych przekąsek, prostych i tanich potraw w ramach przerwy kawowej.
5.6. Wykonawca zorganizuje spotkania, o których mowa powyżej, w sobotę, dwa razy w miesiącu wrześniu, dwa razy w październiku oraz dwa razy w miesiącu listopadzie 2019r.
6.Budynek/budynki, w których będą odbywały się zajęcia muszą być dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, bez barier architektonicznych, z zapleczem sanitarnym, spełniające wymagania bhp i p.poż.
7. Sale na zajęcia muszą być dobrze oświetlone, w okresie z niskimi temperaturami dogrzane, zapewniające komfort uczestnikom, wyposażone w stoły oraz miejsca siedzące dostosowane odpowiednio do liczby uczestników. Wykonawca zapewni wyposażenie sali zgodnie z potrzebami osób prowadzących np. w niezbędny sprzęt audiowizualny, dostęp do WiFi, flipchart z markerami.
8. Sale na zajęcia z dziećmi muszą być dobrze oświetlone, w okresie z niskimi temperaturami dogrzane, zapewniające komfort uczestnikom, dostosowane do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenne tak by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażone w stoły lub stoliki, krzesełka do prac plastycznych.Wyposażone w zabawki, gry rozwojowe, materiały do zajęć plastycznych i ruchowych stosownie do wieku dzieci.
9. Realizując zamówienia zarówno w pierwszej jak i w drugiej części Wykonawca zobowiązany jest również do :
9.1.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji, w szczególności:
- przedstawiania Zamawiającemu programu/ harmonogramu zajęć warsztatowych do akceptacjinajpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.
- prowadzenia listy obecności uczestników,
- przeprowadzenia ankiety ( przed rozpoczęciem i na zakończenie zajęć)
- sporządzenia sprawozdania końcowego z dokumentacją fotograficzną z zajęć (minimum 10 zdjęć dobrej jakości na nośniku CD/DVD oraz pocztą elektroniczną) zawierające informacje o datach, godzinach, miejscu, osobach prowadzących zajęcia, tematyce zajęć, wnioski z analizy ankiet.
9.2.Bieżącego monitorowania obecności uczestników w celu udokumentowania ich udziału w projekcie, niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym uczestniku, który opuszcza spotkania warsztatowe lub w inny sposób utrudnia prawidłową realizację Przedmiotu Umowy ;
9.3. Informowania uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0016/17 pt. „Pozytywny początek”
9.4. Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia z użyciem logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności 2014-2020, dostępnymi na stronie internetowej: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku
9.5.Udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z przedmiotowym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych;
9.6.Przechowywania i archiwizowania wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich dokumentów związanych z realizacją projektu, przez okres 2 lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa powyżej;
9.7.Zachowania w poufności wszelkich danych osobowych związanych z realizacją projektu.
9.8. Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym;
9.9. Osoby zaangażowane do realizacji zamówienia nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
10.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społeczny przyzna dodatkowe punktu w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę(y) zatrudnioną(ne) przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy, w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.
Termin składania ofert: do dnia 24.06.2019r. do godz. 10:00
|