Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-06-14 12:01:22  Anna Bugaj

Utworzono artykuł 232908 o nazwie 'Organizacja i przeprowadzenie warsztatów – cyklu 6 spotkań stacjonarnych dla rodzin zastępczych uczestniczących w projekcie „Pozytywny początek”'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste232908
user_idpuste1270572
resource_idpuste31
namepusteOrganizacja i przeprowadzenie warsztatów – cyklu 6 spotkań stacjonarnych dla rodzin zastępczych uczestniczących w projekcie „Pozytywny początek”
category_idpuste17080
language_idpuste1
shortpusteOrganizacja i przeprowadzenie warsztatów – cyklu 6 spotkań stacjonarnych dla rodzin zastępczych uczestniczących w projekcie „Pozytywny początek” RPWM.11.02.04-28-0016/17 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020,
fullpuste

1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części :

Część I: organizacja i przeprowadzenie cyklu 6 spotkań warsztatowych łączących elementy grupy wsparcia i psychoedukacji dla trzech grup rodziców zastępczych oraz zapewnienie opieki dla ich dzieci na czas trwania zajęć.

Część II: organizacja i przeprowadzenie cyklu 6 spotkań warsztatowych łączących elementy grupy wsparcia i coachingu dla dwóch grup młodzieży – wychowanków rodzin zastępczych.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu dla części I – załącznik 1A, dla części II – załącznik 1B

3.Kategoria przedmiotu zamówienia wspólna dla części I i części II zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

80.00.00.00-4      usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.57.00.00 - 0    usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

92.33.12.10 - 5    usługi animacji dla dzieci

55.32.10.00 - 6    usługi przygotowania posiłków

4.W części I zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Zorganizowanie 6 czterogodzinnych spotkań warsztatowych dla 51 osób, rodziców zastępczych podzielonych na trzy grupy ze względu na wiek wychowanków oraz zapewnienie opieki dla  ich dzieci 45 osób.

4.2 Przeprowadzenie 6  trzygodzinnych  zajęć ze specjalistami zatrudnionymi przez Wykonawcę

(każde ze spotkań będzie prowadzone przez pierwszą godzinę przez kadrę własną MOPS a następne   3 godziny przez kadrę wykonawcy)

4.3. Zapewnienie sal dla rodziców zastępczych na zajęcia ze specjalistami  i  dla dzieci na zajęcia animacyjne:

- sale konferencyjne dla 3 grup dorosłych po 4 godz.  każde spotkanie

- sale dla 3 grup dzieci na zajęcia animacyjne po  4 godz. każde spotkanie

4.4. Zapewnienie specjalistów na przeprowadzenie zajęć z każdą grupą dorosłych

-  psycholog,  5 spotkań po 3 godziny (2 lub 3 osoby)

-  terapeuta uzależnień, 1 spotkanie 3 godziny (2 lub 3 osoby)

oraz na przeprowadzenie zajęć z każdą grupą dzieci

- animator, 6 spotkań po  4 godziny (2 lub 3 osoby)

4.5. Zapewnienie przerwy kawowej dla dorosłych i przerw z przekąskami dla dzieci.

4.6.Wykonawca zorganizuje spotkania dla rodziców zastępczych oraz dla ich dzieci w tym samym czasie i miejscu.     

4.7.Wykonawca zorganizuje spotkania, o których mowa powyżej, w sobotę, dwa razy w miesiącu  wrześniu, dwa razy w październiku  oraz dwa razy w miesiącu listopadzie 2019r.

5.W części II zakres zamówienia obejmuje:

5.1.Zorganizowanie 6 czterogodzinnych spotkań warsztatowych dla 21 osób, młodzieży w wieku 13-20 lat podzielonych na dwie grupy ze względu na wiek: 

 - 15 osób w wieku 13-15 lat

 - 6 osób w wieku 16-20 lat

5.2 Przeprowadzenie 6  trzygodzinnych  zajęć ze specjalistami zatrudnionymi przez Wykonawcę

(każde ze spotkań będzie prowadzone przez pierwszą godzinę przez kadrę własną MOPS a następne 3 godziny przez kadrę wykonawcy)

5.3. Zapewnienie sali /sal na zajęcia ze specjalistami:

 1 sala konferencyjna na  4 godz.  zajęć jeżeli grupy będą spotykały się naprzemiennie lub

 2 sale konferencyjne na 4 godz. zajęć jeżeli spotkania będą prowadzone dla dwóch grup w tym samym czasie

5.4. Zapewnienie specjalistów na przeprowadzenie zajęć z każdą grupą

-  coach 6 spotkań po 3 godziny (1 lub 2 osoby).

5.5. Zapewnienie możliwości przygotowania samodzielnie drobnych przekąsek, prostych i tanich potraw w ramach przerwy kawowej.

5.6. Wykonawca zorganizuje spotkania, o których mowa powyżej, w sobotę, dwa razy w miesiącu  wrześniu, dwa razy w październiku  oraz dwa razy w miesiącu listopadzie 2019r.

6.Budynek/budynki, w których będą odbywały się zajęcia muszą być dostosowane dla osób   z niepełnosprawnościami, bez barier architektonicznych, z zapleczem sanitarnym, spełniające wymagania bhp i p.poż.

7. Sale na zajęcia muszą być dobrze oświetlone, w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoły oraz miejsca siedzące dostosowane odpowiednio do liczby uczestników. Wykonawca zapewni wyposażenie sali zgodnie z potrzebami osób prowadzących np. w niezbędny sprzęt audiowizualny, dostęp do WiFi, flipchart z markerami.

8. Sale na zajęcia z dziećmi muszą być dobrze oświetlone, w okresie z niskimi temperaturami dogrzane, zapewniające komfort uczestnikom, dostosowane do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenne tak by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażone w stoły lub stoliki, krzesełka do prac plastycznych.Wyposażone w zabawki, gry rozwojowe, materiały do zajęć plastycznych  i ruchowych stosownie do wieku dzieci.

9. Realizując zamówienia zarówno w pierwszej jak i w drugiej części Wykonawca zobowiązany jest również do :

9.1.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,   w szczególności:

- przedstawiania Zamawiającemu programu/ harmonogramu zajęć warsztatowych do akceptacjinajpóźniej  7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.

- prowadzenia listy obecności uczestników,

- przeprowadzenia ankiety ( przed rozpoczęciem  i na zakończenie zajęć)

- sporządzenia sprawozdania końcowego z dokumentacją fotograficzną z zajęć (minimum 10 zdjęć dobrej jakości na nośniku CD/DVD oraz pocztą elektroniczną) zawierające informacje o datach, godzinach, miejscu, osobach prowadzących zajęcia, tematyce zajęć, wnioski z analizy ankiet.

9.2.Bieżącego monitorowania obecności uczestników w celu udokumentowania ich udziału  w projekcie,  niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym uczestniku, który opuszcza spotkania warsztatowe lub w inny sposób utrudnia prawidłową realizację Przedmiotu Umowy ;

9.3. Informowania uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0016/17 pt. „Pozytywny początek”

9.4. Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia  z użyciem logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu  o współfinansowaniu projektu  ze środków Unii Europejskiej zgodnie  z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji  programów polityki spójności 2014-2020, dostępnymi na stronie internetowej: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

9.5.Udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z przedmiotowym zamówieniem,   w tym dokumentów finansowych;

9.6.Przechowywania i archiwizowania wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich dokumentów związanych   z realizacją projektu, przez okres 2 lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa powyżej;

9.7.Zachowania w poufności wszelkich danych osobowych związanych z realizacją projektu.

9.8. Ścisłej współpracy  z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym;

9.9. Osoby zaangażowane do realizacji zamówienia nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

10.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społeczny przyzna dodatkowe punktu w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę(y) zatrudnioną(ne) przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy,   w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.

Termin składania ofert:  do dnia 24.06.2019r. do godz. 10:00 

publishfrompuste2019-06-14 00:00:00
publishtopuste2020-03-31 00:00:00
_activepuste1
_importantpuste1
_important_tillpuste2020-03-31 00:00:00
slugpusteorganizacja-i-przeprowadzenie-warsztatow-cyklu-6-spotkan-stacjonarnych-dla-rodzin-zastepczych-uczestniczacych-w-projekcie-pozytywny-poczatek
2019-06-25 11:23:20  Anna Bugaj
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-07-10 10:13:14  Anna Bugaj
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2020-04-01 05:40:14 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2020-04-01 05:40:14 

Pole publishto zmieniło wartość z '2020-03-31 00:00:00' na '2020-04-01 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2020-03-31 00:00:002020-04-01 00:00:00
2020-04-01 05:40:14 

Pole _important_till zmieniło wartość z '2020-03-31 00:00:00' na wartość pustą

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important_till2020-03-31 00:00:00puste
2020-04-01 05:40:14 

Pole _important zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important1puste
2019-07-10 10:13:14  Anna Bugaj

Załączono plik 579036

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2269210
user_idpuste1270572
fobject_idpuste579036
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste232908
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-07-10 10:13:14  Anna Bugaj

Załączono plik 583834

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2269211
user_idpuste1270572
fobject_idpuste583834
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste232908
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-07-10 10:13:14  Anna Bugaj

Załączono plik 583835

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2269212
user_idpuste1270572
fobject_idpuste583835
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste232908
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-07-10 10:13:14  Anna Bugaj

Załączono plik 593251

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2269213
user_idpuste1270572
fobject_idpuste593251
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste232908
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..