Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-06-14 13:34:48  Iwona Cymek-Wójcicka

Utworzono artykuł 232997 o nazwie 'Organizacjai przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste232997
user_idpuste1270557
resource_idpuste31
namepusteOrganizacjai przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”
category_idpuste17080
language_idpuste1
shortpusteOrganizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”
fullpuste

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca Organizację i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

85.32.10.00-5   Administracyjne usługi społeczne

80.00.00.00-4   Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.57.00.00-0   Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 

92.33.12.10-5   Usługi animacji dla dzieci

55.32.10.00-6   Usługi przygotowania posiłków

4.Zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Zajęcia z animatorem dla rodzin prowadzone będą dla około 20 rodzin jednocześnie,  w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie
i przeprowadzenie 4 spotkań trwających po 4 godziny każde. W tym zadaniu przewiduje się pracę
2 animatorów łącznie. Sala niezbędna do prowadzenia zajęć będzie udostępniona nieodpłatnie przez podmiot współpracujący w ramach realizacji projektu tj. Parafię Najświętszego Serca Pana Jezusa
w Olsztynie.

4.2.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 30 rodzin, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 4 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dwóch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie. Sala niezbędna do prowadzenia zajęć będzie udostępniona nieodpłatnie przez podmiot współpracujący w ramach realizacji projektu tj. Parafię Najświętszego Serca Pana Jezusa w Olsztynie.

4.3.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 60 dzieci, w podziale na trzy grupy
w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie. Sala niezbędna do prowadzenia zajęć będzie udostępniona nieodpłatnie przez podmiot współpracujący w ramach realizacji projektu tj. Parafię Najświętszego Serca Pana Jezusa w Olsztynie.

4.4.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla osób dorosłych
i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.

4.5.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestników zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.

4.6.Zapewnienie materiałów plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.

4.7.Zapewnienie 2 szt. karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania przez uczestników projektu z obiektów na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 170 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.

4.8.Organizacja cyklu 17 spotkań ( w tym celu Wykonawca dokona podziału osób uczestników projektu na grupy około 10 osobowe) trwających 2 godziny każde, mające na celu wymianę poglądów, spostrzeżeń po skorzystaniu przez rodziny z obiektów kulturalnych (kino, teatr). W tym zakresie Zamawiający przewiduje udział 2 animatorów łącznie podczas każdego ze spotkań.

4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem
w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zamówienia. 

4.10.Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie przeprowadzone zajęcia przez animatorów, za zapewnione przerwy kawowe podczas zajęć co Wykonawca udokumentuje przedłożonym do rachunku/faktury protokołem odbioru z załączonymi listami obecności uczestników na zajęciach
potwierdzonymi przez osoby prowadzące zajęcia.

4.10.1.Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie wydane bilety komunikacji miejskiej co Wykonawca udokumentuje przedłożonymi do rachunku/faktury listami potwierdzającymi odbiór biletów komunikacji miejskiej (potwierdzenia odbioru biletów dla dzieci dokonuje rodzic)

4.10.2.Zamawiajacy zapłaci Wykonawcy za materiały plastyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć animacyjnych  z dziećmi, co Wykonawca udokumentuje protokołem odbioru materiałów przez animatorów prowadzących zajęcia z dziećmi.

4.10.3.Zamawiajacy zapłaci Wykonawcy za faktycznie wydane karnety/kupony upoważniające
do skorzystania z obiektów kulturalnych (kino, teatr) na terenie Olsztyna, co Wykonawca udokumentuje listami potwierdzającymi odbiór karnetów/kuponów (potwierdzenia odbioru kuponów/karnetów dokonuje osoba dorosła-rodzic)

4.10.4.Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną organizację cyklu spotkań mających na celu wymianę poglądów, spostrzeżeń po skorzystaniu przez rodziny z obiektów kulturalnych, co Wykonawca udokumentuje przedłożonym do rachunku/faktury protokołem odbioru
z załączonymi listami obecności uczestników na zajęciach potwierdzonymi przez osoby prowadzące spotkania.

5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,                                            w szczególności: 

-list obecności uczestników na zajęciach i skorzystania z przerwy kawowej,

-list potwierdzających odbiór biletów komunikacji miejskiej,

-list potwierdzających odbiór karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania z obiektów kulturalnych,

-list obecności uczestników na cyklu spotkań,

-protokołu odbioru materiałów plastycznych,

-udokumentowanie przeprowadzonych zajęć w formie zdjęć dobrej jakości ( min. 30 sztuk).  

-sporządzania końcowego sprawozdania po zakończeniu realizacji zadania.

5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,                                          tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie                                 z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:

 https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0012/17 pt. „Wzmacnianie poprzez działanie ”

5.5.Bieżącego monitorowania obecności Uczestników Projektu w celu udokumentowania ich udziału                                w projekcie,  niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym uczestniku, który opuszcza spotkania lub w inny sposób utrudnia prawidłową realizację Przedmiotu Umowy.

5.6.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

5.7.Przekazywania na wezwanie Zamawiającego lub po zrealizowaniu Przedmiotu Umowy wszelkiej oryginalnej dokumentacji z pracy z Uczestnikami Projektu.

5.8.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

5.9.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

5.10.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

6.Osoby realizujące zamówienie nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

7.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społecznych przyzna dodatkowe punktu
w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy, w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.

publishfrompuste2019-06-14 00:00:00
publishtopuste2020-03-31 00:00:00
_activepuste1
_importantpuste1
_important_tillpuste2020-03-31 00:00:00
slugpusteorganizacjai-przeprowadzenie-wsparcia-animacyjno-edukacyjnego-w-projekcie-wzmacnianie-poprzez-dzialanie
2019-06-14 13:35:21  Iwona Cymek-Wójcicka

Zmieniono nazwę z 'Organizacjai przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”' na 'Organizacja przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameOrganizacjai przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”Organizacja przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”
2019-06-14 13:35:48  Iwona Cymek-Wójcicka

Zmieniono nazwę z 'Organizacja przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”' na 'Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameOrganizacja przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”
2019-06-14 13:37:33  Iwona Cymek-Wójcicka
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-06-24 13:43:18  Iwona Cymek-Wójcicka
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-06-25 13:09:53  Iwona Cymek-Wójcicka
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-07-02 09:30:30  Iwona Cymek-Wójcicka
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2020-03-31 03:21:02 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2020-03-31 03:21:02 
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
10  2020-03-31 03:21:02 

Pole _important_till zmieniło wartość z '2020-03-31 00:00:00' na wartość pustą

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important_till2020-03-31 00:00:00puste
11  2020-03-31 03:21:02 

Pole _important zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important1puste
2019-07-02 09:30:30  Iwona Cymek-Wójcicka

Załączono plik 579226

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2248346
user_idpuste1270557
fobject_idpuste579226
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste232997
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-07-02 09:30:30  Iwona Cymek-Wójcicka

Załączono plik 583122

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2248347
user_idpuste1270557
fobject_idpuste583122
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste232997
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-07-02 09:30:30  Iwona Cymek-Wójcicka

Załączono plik 584007

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2248348
user_idpuste1270557
fobject_idpuste584007
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste232997
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-07-02 09:30:30  Iwona Cymek-Wójcicka

Załączono plik 587848

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2248349
user_idpuste1270557
fobject_idpuste587848
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste232997
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..