1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca Organizację i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu
3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
85.32.10.00-5 Administracyjne usługi społeczne
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80.57.00.00-0 Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego
92.33.12.10-5 Usługi animacji dla dzieci
55.32.10.00-6 Usługi przygotowania posiłków
4.Zakres zamówienia obejmuje:
4.1.Zajęcia z animatorem dla rodzin prowadzone będą dla około 20 rodzin jednocześnie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie
i przeprowadzenie 4 spotkań trwających po 4 godziny każde. W tym zadaniu przewiduje się pracę
2 animatorów łącznie. Sala niezbędna do prowadzenia zajęć będzie udostępniona nieodpłatnie przez podmiot współpracujący w ramach realizacji projektu tj. Parafię Najświętszego Serca Pana Jezusa
w Olsztynie.
4.2.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 30 rodzin, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 4 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dwóch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie. Sala niezbędna do prowadzenia zajęć będzie udostępniona nieodpłatnie przez podmiot współpracujący w ramach realizacji projektu tj. Parafię Najświętszego Serca Pana Jezusa w Olsztynie.
4.3.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 60 dzieci, w podziale na trzy grupy
w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie. Sala niezbędna do prowadzenia zajęć będzie udostępniona nieodpłatnie przez podmiot współpracujący w ramach realizacji projektu tj. Parafię Najświętszego Serca Pana Jezusa w Olsztynie.
4.4.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla osób dorosłych
i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.
4.5.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestników zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.
4.6.Zapewnienie materiałów plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.
4.7.Zapewnienie 2 szt. karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania przez uczestników projektu z obiektów na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 170 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.
4.8.Organizacja cyklu 17 spotkań ( w tym celu Wykonawca dokona podziału osób uczestników projektu na grupy około 10 osobowe) trwających 2 godziny każde, mające na celu wymianę poglądów, spostrzeżeń po skorzystaniu przez rodziny z obiektów kulturalnych (kino, teatr). W tym zakresie Zamawiający przewiduje udział 2 animatorów łącznie podczas każdego ze spotkań.
4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem
w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zamówienia.
4.10.Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie przeprowadzone zajęcia przez animatorów, za zapewnione przerwy kawowe podczas zajęć co Wykonawca udokumentuje przedłożonym do rachunku/faktury protokołem odbioru z załączonymi listami obecności uczestników na zajęciach
potwierdzonymi przez osoby prowadzące zajęcia.
4.10.1.Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie wydane bilety komunikacji miejskiej co Wykonawca udokumentuje przedłożonymi do rachunku/faktury listami potwierdzającymi odbiór biletów komunikacji miejskiej (potwierdzenia odbioru biletów dla dzieci dokonuje rodzic)
4.10.2.Zamawiajacy zapłaci Wykonawcy za materiały plastyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć animacyjnych z dziećmi, co Wykonawca udokumentuje protokołem odbioru materiałów przez animatorów prowadzących zajęcia z dziećmi.
4.10.3.Zamawiajacy zapłaci Wykonawcy za faktycznie wydane karnety/kupony upoważniające
do skorzystania z obiektów kulturalnych (kino, teatr) na terenie Olsztyna, co Wykonawca udokumentuje listami potwierdzającymi odbiór karnetów/kuponów (potwierdzenia odbioru kuponów/karnetów dokonuje osoba dorosła-rodzic)
4.10.4.Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną organizację cyklu spotkań mających na celu wymianę poglądów, spostrzeżeń po skorzystaniu przez rodziny z obiektów kulturalnych, co Wykonawca udokumentuje przedłożonym do rachunku/faktury protokołem odbioru
z załączonymi listami obecności uczestników na zajęciach potwierdzonymi przez osoby prowadzące spotkania.
5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :
5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.
5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji, w szczególności:
-list obecności uczestników na zajęciach i skorzystania z przerwy kawowej,
-list potwierdzających odbiór biletów komunikacji miejskiej,
-list potwierdzających odbiór karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania z obiektów kulturalnych,
-list obecności uczestników na cyklu spotkań,
-protokołu odbioru materiałów plastycznych,
-udokumentowanie przeprowadzonych zajęć w formie zdjęć dobrej jakości ( min. 30 sztuk).
-sporządzania końcowego sprawozdania po zakończeniu realizacji zadania.
5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:
https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku
5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0012/17 pt. „Wzmacnianie poprzez działanie ”
5.5.Bieżącego monitorowania obecności Uczestników Projektu w celu udokumentowania ich udziału w projekcie, niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym uczestniku, który opuszcza spotkania lub w inny sposób utrudnia prawidłową realizację Przedmiotu Umowy.
5.6.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.
5.7.Przekazywania na wezwanie Zamawiającego lub po zrealizowaniu Przedmiotu Umowy wszelkiej oryginalnej dokumentacji z pracy z Uczestnikami Projektu.
5.8.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.
5.9.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.
5.10.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.
6.Osoby realizujące zamówienie nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
7.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społecznych przyzna dodatkowe punktu
w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy, w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.
|