Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-08-12 11:50:49  Iwona Cymek-Wójcicka

Utworzono artykuł 248217 o nazwie 'Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste248217
user_idpuste1270557
resource_idpuste31
namepusteOrganizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020,
category_idpuste17080
language_idpuste1
shortpusteOrganizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020,
fullpuste

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

79.95.20.00-2   Usługi w zakresie organizacji imprez

85.32.10.00-5   Administracyjne usługi społeczne

80.00.00.00-4   Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.57.00.00-0   Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 

92.33.12.10-5   Usługi animacji dla dzieci

4.Zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, który odbędzie się w sobotę 07 września  2019r. w godzinach  11:00-17:00  na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy
ul. Knosały w Olsztynie.

4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:  https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/,  zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące,  w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.

4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 osób, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia  2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dwóch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy
w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.5.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestników zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.

4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla osób dorosłych
i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.

4.7.Zapewnienie materiałów plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.

4.8.Zapewnienie 2 szt. karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania przez uczestników projektu z obiektów na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.

4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem
w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zamówienia. 

5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,                                            w szczególności

w przypadku organizacji pikniku:

-Sprawozdania z przebiegu pikniku,

-Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,

-Kopii polisy ubezpieczenia NNW.

-Listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.

 

w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego:

-sprawozdania,

-list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania z obiektów kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,

-protokołu odbioru materiałów plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.

5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,                                          tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie                                 z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:

 https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. „Rodzinna układanka”

5.5.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

5.8.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

 

publishfrompuste2019-08-12 00:00:00
publishtopuste2020-03-31 00:00:00
_activepuste1
_importantpuste1
_important_tillpuste2020-03-31 00:00:00
slugpusteorganizacja-i-przeprowadzenie-wsparcia-animacyjno-edukacyjnego-rodzin-uczestniczacych-w-projekcie-rodzinna-ukladanka-wspolfinansowanego-ze-srodkow-europejskiego-funduszu-spolecznego-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-warminsko-mazurski
2019-08-12 11:52:05  Iwona Cymek-Wójcicka

Zmieniono nazwę z 'Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, ' na 'Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO na lata 2014-2020, '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameOrganizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO na lata 2014-2020,
2019-08-12 11:54:31  Iwona Cymek-Wójcicka

Zmieniono nazwę z 'Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO na lata 2014-2020, ' na 'Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020'

Pole short zmieniło wartość z 'Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, ' na 'Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 '

Pole full zmieniło wartość z '<p> 1<strong>.</strong>Przedmiotem zam&oacute;wienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie &bdquo;Rodzinna układanka&rdquo;.</p> <p> 2.Szczeg&oacute;łowy opis przedmiotu zam&oacute;wienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zam&oacute;wieniu</p> <p> 3.Kategoria przedmiotu zam&oacute;wienia zgodnie ze wsp&oacute;lnym Słownikiem Zam&oacute;wień (CPV):</p> <p> 79.95.20.00-2 &nbsp;&nbsp;Usługi w zakresie organizacji imprez</p> <p> 85.32.10.00-5&nbsp; &nbsp;Administracyjne usługi społeczne</p> <p> 80.00.00.00-4&nbsp;&nbsp; Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p> 80.57.00.00-0&nbsp;&nbsp; Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego&nbsp;</p> <p> 92.33.12.10-5&nbsp;&nbsp; Usługi animacji dla dzieci</p> <p> 4.Zakres zam&oacute;wienia obejmuje:</p> <p> 4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, kt&oacute;ry odbędzie się w sobotę 07 września &nbsp;2019r. w godzinach&nbsp; 11:00-17:00 &nbsp;na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy<br /> ul. Knosały w Olsztynie.</p> <p> 4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:&nbsp; <u><a href="https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/">https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/</a></u>,&nbsp; zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb os&oacute;b z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,&nbsp; wyposażone w&nbsp;stoliki oraz miejsca siedzące,&nbsp; w okresie z niskimi temperaturami&nbsp; dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.</p> <p> 4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 os&oacute;b, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia &nbsp;2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dw&oacute;ch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animator&oacute;w łącznie, kt&oacute;rzy będą zapewnieni przez MOPS.</p> <p> 4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy<br /> w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animator&oacute;w łącznie, kt&oacute;rzy będą zapewnieni przez MOPS.</p> <p> 4.5.Zapewnienie bilet&oacute;w komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestnik&oacute;w zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.</p> <p> 4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla os&oacute;b dorosłych<br /> i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.</p> <p> 4.7.Zapewnienie materiał&oacute;w plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.</p> <p> 4.8.Zapewnienie 2 szt. karnet&oacute;w/kupon&oacute;w upoważniających do skorzystania przez uczestnik&oacute;w projektu z obiekt&oacute;w na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 os&oacute;b.<br /> Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.</p> <p> 4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem<br /> w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zam&oacute;wienia.&nbsp;</p> <p> 5.Realizując zam&oacute;wienia Wykonawca zobowiązany jest do :</p> <p> 5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zam&oacute;wienia.</p> <p> 5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; w szczeg&oacute;lności</p> <p> <u>w przypadku organizacji pikniku</u>:</p> <p> -Sprawozdania z przebiegu pikniku,</p> <p> -Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,</p> <p> -Kopii polisy ubezpieczenia NNW.</p> <p> -Listy potwierdzającej odbi&oacute;r bilet&oacute;w komunikacji miejskiej dla os&oacute;b dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <u>w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego: </u></p> <p> -sprawozdania,</p> <p> -list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,</p> <p> -listy potwierdzającej odbi&oacute;r bilet&oacute;w komunikacji miejskiej dla os&oacute;b dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,</p> <p> -listy potwierdzającej odbi&oacute;r karnet&oacute;w/kupon&oacute;w upoważniających do skorzystania z obiekt&oacute;w kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,</p> <p> -protokołu odbioru materiał&oacute;w plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.</p> <p> 5.3.Oznaczenia miejsc i dokument&oacute;w bezpośrednio związanych z realizacją zadania, &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokument&oacute;w z nim związanych &bdquo;wychodzących&rdquo; od Wykonawcy logotyp&oacute;w Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew&oacute;dztwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o wsp&oacute;łfinansowaniu przedmiotu zam&oacute;wienia ze środk&oacute;w Unii Europejskiej zgodnie &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projekt&oacute;w, dostępnymi na stronie internetowej:</p> <p> &nbsp;https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku</p> <p> 5.4.Informowanie uczestnik&oacute;w o wsp&oacute;łfinansowaniu ze środk&oacute;w Unii Europejskiej oraz realizacji projektu wsp&oacute;łfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew&oacute;dztwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014&minus;2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. &bdquo;Rodzinna układanka&rdquo;</p> <p> 5.5.Ścisłej wsp&oacute;łpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.</p> <p> 5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiot&oacute;w uprawnionych do kontroli wszelkich dokument&oacute;w związanych z realizowanym Projektem, w tym dokument&oacute;w finansowych.</p> <p> 5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zam&oacute;wienia w spos&oacute;b zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokument&oacute;w związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.</p> <p> 5.8.Zachowania w poufności - zar&oacute;wno w trakcie realizacji przedmiotu zam&oacute;wienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do kt&oacute;rych Wykonawca miał dostęp.</p> <p> &nbsp;</p> ' na '<p> 1<strong>.</strong>Przedmiotem zam&oacute;wienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie &bdquo;Rodzinna układanka&rdquo;.</p> <p> 2.Szczeg&oacute;łowy opis przedmiotu zam&oacute;wienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zam&oacute;wieniu</p> <p> 3.Kategoria przedmiotu zam&oacute;wienia zgodnie ze wsp&oacute;lnym Słownikiem Zam&oacute;wień (CPV):</p> <p> 79.95.20.00-2 &nbsp;&nbsp;Usługi w zakresie organizacji imprez</p> <p> 85.32.10.00-5&nbsp; &nbsp;Administracyjne usługi społeczne</p> <p> 80.00.00.00-4&nbsp;&nbsp; Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p> 80.57.00.00-0&nbsp;&nbsp; Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego&nbsp;</p> <p> 92.33.12.10-5&nbsp;&nbsp; Usługi animacji dla dzieci</p> <p> 4.Zakres zam&oacute;wienia obejmuje:</p> <p> 4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, kt&oacute;ry odbędzie się w sobotę 07 września &nbsp;2019r. w godzinach&nbsp; 11:00-17:00 &nbsp;na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy<br /> ul. Knosały w Olsztynie.</p> <p> 4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:&nbsp; <u><a href="https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/">https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/</a></u>,&nbsp; zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb os&oacute;b z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,&nbsp; wyposażone w&nbsp;stoliki oraz miejsca siedzące,&nbsp; w okresie z niskimi temperaturami&nbsp; dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.</p> <p> 4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 os&oacute;b, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia &nbsp;2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dw&oacute;ch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animator&oacute;w łącznie, kt&oacute;rzy będą zapewnieni przez MOPS.</p> <p> 4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy<br /> w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animator&oacute;w łącznie, kt&oacute;rzy będą zapewnieni przez MOPS.</p> <p> 4.5.Zapewnienie bilet&oacute;w komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestnik&oacute;w zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.</p> <p> 4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla os&oacute;b dorosłych<br /> i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.</p> <p> 4.7.Zapewnienie materiał&oacute;w plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.</p> <p> 4.8.Zapewnienie 2 szt. karnet&oacute;w/kupon&oacute;w upoważniających do skorzystania przez uczestnik&oacute;w projektu z obiekt&oacute;w na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 os&oacute;b.<br /> Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.</p> <p> 4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem<br /> w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zam&oacute;wienia.&nbsp;</p> <p> 5.Realizując zam&oacute;wienia Wykonawca zobowiązany jest do :</p> <p> 5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zam&oacute;wienia.</p> <p> 5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,&nbsp; w szczeg&oacute;lności</p> <p> <u>w przypadku organizacji pikniku</u>:</p> <p> -Sprawozdania z przebiegu pikniku,</p> <p> -Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,</p> <p> -Kopii polisy ubezpieczenia NNW.</p> <p> -Listy potwierdzającej odbi&oacute;r bilet&oacute;w komunikacji miejskiej dla os&oacute;b dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.</p> <p> <u>w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego: </u></p> <p> -sprawozdania,</p> <p> -list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,</p> <p> -listy potwierdzającej odbi&oacute;r bilet&oacute;w komunikacji miejskiej dla os&oacute;b dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,</p> <p> -listy potwierdzającej odbi&oacute;r karnet&oacute;w/kupon&oacute;w upoważniających do skorzystania z obiekt&oacute;w kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,</p> <p> -protokołu odbioru materiał&oacute;w plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.</p> <p> 5.3.Oznaczenia miejsc i dokument&oacute;w bezpośrednio związanych z realizacją zadania, &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokument&oacute;w z nim związanych &bdquo;wychodzących&rdquo; od Wykonawcy logotyp&oacute;w Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew&oacute;dztwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o wsp&oacute;łfinansowaniu przedmiotu zam&oacute;wienia ze środk&oacute;w Unii Europejskiej zgodnie&nbsp; z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projekt&oacute;w, dostępnymi na stronie internetowej:</p> <p> &nbsp;https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku</p> <p> 5.4.Informowanie uczestnik&oacute;w o wsp&oacute;łfinansowaniu ze środk&oacute;w Unii Europejskiej oraz realizacji projektu wsp&oacute;łfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew&oacute;dztwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014&minus;2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. &bdquo;Rodzinna układanka&rdquo;</p> <p> 5.5.Ścisłej wsp&oacute;łpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.</p> <p> 5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiot&oacute;w uprawnionych do kontroli wszelkich dokument&oacute;w związanych z realizowanym Projektem, w tym dokument&oacute;w finansowych.</p> <p> 5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zam&oacute;wienia w spos&oacute;b zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokument&oacute;w związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.</p> <p> 5.8.Zachowania w poufności - zar&oacute;wno w trakcie realizacji przedmiotu zam&oacute;wienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do kt&oacute;rych Wykonawca miał dostęp.</p> <p> &nbsp;</p> '

Pole slug zmieniło wartość z 'organizacja-i-przeprowadzenie-wsparcia-animacyjno-edukacyjnego-rodzin-uczestniczacych-w-projekcie-rodzinna-ukladanka-wspolfinansowanego-ze-srodkow-europejskiego-funduszu-spolecznego-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-warminsko-mazurski' na 'organizacja-i-przeprowadzenie-wsparcia-animacyjno-edukacyjnego-rodzin-uczestniczacych-w-projekcie-rodzinna-ukladanka-wspolfinansowanego-ze-srodkow-efs-w-ramach-rpo-wojewodztwa-warminsko-mazurskiego-na-lata-2014-2020'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameOrganizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO na lata 2014-2020, Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
shortOrganizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
full

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

79.95.20.00-2   Usługi w zakresie organizacji imprez

85.32.10.00-5   Administracyjne usługi społeczne

80.00.00.00-4   Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.57.00.00-0   Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 

92.33.12.10-5   Usługi animacji dla dzieci

4.Zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, który odbędzie się w sobotę 07 września  2019r. w godzinach  11:00-17:00  na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy
ul. Knosały w Olsztynie.

4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:  https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/,  zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące,  w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.

4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 osób, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia  2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dwóch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy
w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.5.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestników zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.

4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla osób dorosłych
i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.

4.7.Zapewnienie materiałów plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.

4.8.Zapewnienie 2 szt. karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania przez uczestników projektu z obiektów na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.

4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem
w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zamówienia. 

5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,                                            w szczególności

w przypadku organizacji pikniku:

-Sprawozdania z przebiegu pikniku,

-Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,

-Kopii polisy ubezpieczenia NNW.

-Listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.

 

w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego:

-sprawozdania,

-list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania z obiektów kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,

-protokołu odbioru materiałów plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.

5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,                                          tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie                                 z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:

 https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. „Rodzinna układanka”

5.5.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

5.8.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

 

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

79.95.20.00-2   Usługi w zakresie organizacji imprez

85.32.10.00-5   Administracyjne usługi społeczne

80.00.00.00-4   Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.57.00.00-0   Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 

92.33.12.10-5   Usługi animacji dla dzieci

4.Zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, który odbędzie się w sobotę 07 września  2019r. w godzinach  11:00-17:00  na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy
ul. Knosały w Olsztynie.

4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:  https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/,  zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące,  w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.

4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 osób, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia  2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dwóch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy
w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.5.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestników zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.

4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla osób dorosłych
i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.

4.7.Zapewnienie materiałów plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.

4.8.Zapewnienie 2 szt. karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania przez uczestników projektu z obiektów na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.

4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem
w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zamówienia. 

5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,  w szczególności

w przypadku organizacji pikniku:

-Sprawozdania z przebiegu pikniku,

-Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,

-Kopii polisy ubezpieczenia NNW.

-Listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.

w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego:

-sprawozdania,

-list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania z obiektów kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,

-protokołu odbioru materiałów plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.

5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,                                          tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie  z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:

 https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. „Rodzinna układanka”

5.5.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

5.8.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

 

slugorganizacja-i-przeprowadzenie-wsparcia-animacyjno-edukacyjnego-rodzin-uczestniczacych-w-projekcie-rodzinna-ukladanka-wspolfinansowanego-ze-srodkow-europejskiego-funduszu-spolecznego-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-warminsko-mazurskiorganizacja-i-przeprowadzenie-wsparcia-animacyjno-edukacyjnego-rodzin-uczestniczacych-w-projekcie-rodzinna-ukladanka-wspolfinansowanego-ze-srodkow-efs-w-ramach-rpo-wojewodztwa-warminsko-mazurskiego-na-lata-2014-2020
2019-08-12 12:15:19  Iwona Cymek-Wójcicka
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-08-12 12:59:25  Iwona Cymek-Wójcicka
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-08-20 14:11:34  Iwona Cymek-Wójcicka

Pole full zmieniło wartość z '<p> 1<strong>.</strong>Przedmiotem zam&oacute;wienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie &bdquo;Rodzinna układanka&rdquo;.</p> <p> 2.Szczeg&oacute;łowy opis przedmiotu zam&oacute;wienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zam&oacute;wieniu</p> <p> 3.Kategoria przedmiotu zam&oacute;wienia zgodnie ze wsp&oacute;lnym Słownikiem Zam&oacute;wień (CPV):</p> <p> 79.95.20.00-2 &nbsp;&nbsp;Usługi w zakresie organizacji imprez</p> <p> 85.32.10.00-5&nbsp; &nbsp;Administracyjne usługi społeczne</p> <p> 80.00.00.00-4&nbsp;&nbsp; Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p> 80.57.00.00-0&nbsp;&nbsp; Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego&nbsp;</p> <p> 92.33.12.10-5&nbsp;&nbsp; Usługi animacji dla dzieci</p> <p> 4.Zakres zam&oacute;wienia obejmuje:</p> <p> 4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, kt&oacute;ry odbędzie się w sobotę 07 września &nbsp;2019r. w godzinach&nbsp; 11:00-17:00 &nbsp;na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy<br /> ul. Knosały w Olsztynie.</p> <p> 4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:&nbsp; <u><a href="https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/">https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/</a></u>,&nbsp; zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb os&oacute;b z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,&nbsp; wyposażone w&nbsp;stoliki oraz miejsca siedzące,&nbsp; w okresie z niskimi temperaturami&nbsp; dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.</p> <p> 4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 os&oacute;b, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia &nbsp;2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dw&oacute;ch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animator&oacute;w łącznie, kt&oacute;rzy będą zapewnieni przez MOPS.</p> <p> 4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy<br /> w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animator&oacute;w łącznie, kt&oacute;rzy będą zapewnieni przez MOPS.</p> <p> 4.5.Zapewnienie bilet&oacute;w komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestnik&oacute;w zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.</p> <p> 4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla os&oacute;b dorosłych<br /> i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.</p> <p> 4.7.Zapewnienie materiał&oacute;w plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.</p> <p> 4.8.Zapewnienie 2 szt. karnet&oacute;w/kupon&oacute;w upoważniających do skorzystania przez uczestnik&oacute;w projektu z obiekt&oacute;w na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 os&oacute;b.<br /> Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.</p> <p> 4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem<br /> w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zam&oacute;wienia.&nbsp;</p> <p> 5.Realizując zam&oacute;wienia Wykonawca zobowiązany jest do :</p> <p> 5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zam&oacute;wienia.</p> <p> 5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,&nbsp; w szczeg&oacute;lności</p> <p> <u>w przypadku organizacji pikniku</u>:</p> <p> -Sprawozdania z przebiegu pikniku,</p> <p> -Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,</p> <p> -Kopii polisy ubezpieczenia NNW.</p> <p> -Listy potwierdzającej odbi&oacute;r bilet&oacute;w komunikacji miejskiej dla os&oacute;b dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.</p> <p> <u>w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego: </u></p> <p> -sprawozdania,</p> <p> -list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,</p> <p> -listy potwierdzającej odbi&oacute;r bilet&oacute;w komunikacji miejskiej dla os&oacute;b dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,</p> <p> -listy potwierdzającej odbi&oacute;r karnet&oacute;w/kupon&oacute;w upoważniających do skorzystania z obiekt&oacute;w kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,</p> <p> -protokołu odbioru materiał&oacute;w plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.</p> <p> 5.3.Oznaczenia miejsc i dokument&oacute;w bezpośrednio związanych z realizacją zadania, &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokument&oacute;w z nim związanych &bdquo;wychodzących&rdquo; od Wykonawcy logotyp&oacute;w Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew&oacute;dztwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o wsp&oacute;łfinansowaniu przedmiotu zam&oacute;wienia ze środk&oacute;w Unii Europejskiej zgodnie&nbsp; z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projekt&oacute;w, dostępnymi na stronie internetowej:</p> <p> &nbsp;https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku</p> <p> 5.4.Informowanie uczestnik&oacute;w o wsp&oacute;łfinansowaniu ze środk&oacute;w Unii Europejskiej oraz realizacji projektu wsp&oacute;łfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew&oacute;dztwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014&minus;2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. &bdquo;Rodzinna układanka&rdquo;</p> <p> 5.5.Ścisłej wsp&oacute;łpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.</p> <p> 5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiot&oacute;w uprawnionych do kontroli wszelkich dokument&oacute;w związanych z realizowanym Projektem, w tym dokument&oacute;w finansowych.</p> <p> 5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zam&oacute;wienia w spos&oacute;b zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokument&oacute;w związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.</p> <p> 5.8.Zachowania w poufności - zar&oacute;wno w trakcie realizacji przedmiotu zam&oacute;wienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do kt&oacute;rych Wykonawca miał dostęp.</p> <p> &nbsp;</p> ' na '<p> 1<strong>.</strong>Przedmiotem zam&oacute;wienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie &bdquo;Rodzinna układanka&rdquo;.</p> <p> 2.Szczeg&oacute;łowy opis przedmiotu zam&oacute;wienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zam&oacute;wieniu</p> <p> 3.Kategoria przedmiotu zam&oacute;wienia zgodnie ze wsp&oacute;lnym Słownikiem Zam&oacute;wień (CPV):</p> <p> 79.95.20.00-2 &nbsp;&nbsp;Usługi w zakresie organizacji imprez</p> <p> 85.32.10.00-5&nbsp; &nbsp;Administracyjne usługi społeczne</p> <p> 80.00.00.00-4&nbsp;&nbsp; Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p> 80.57.00.00-0&nbsp;&nbsp; Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego&nbsp;</p> <p> 92.33.12.10-5&nbsp;&nbsp; Usługi animacji dla dzieci</p> <p> 4.Zakres zam&oacute;wienia obejmuje:</p> <p> 4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, kt&oacute;ry odbędzie się w sobotę 07 września &nbsp;2019r. w godzinach&nbsp; 11:00-17:00 &nbsp;na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy<br /> ul. Knosały w Olsztynie.</p> <p> 4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:&nbsp; <u><a href="https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/">https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/</a></u>,&nbsp; zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb os&oacute;b z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,&nbsp; wyposażone w&nbsp;stoliki oraz miejsca siedzące,&nbsp; w okresie z niskimi temperaturami&nbsp; dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.</p> <p> 4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 os&oacute;b, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia &nbsp;2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dw&oacute;ch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animator&oacute;w łącznie, kt&oacute;rzy będą zapewnieni przez MOPS.</p> <p> 4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy<br /> w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animator&oacute;w łącznie, kt&oacute;rzy będą zapewnieni przez MOPS.</p> <p> 4.5.Zapewnienie bilet&oacute;w komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestnik&oacute;w zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.</p> <p> 4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla os&oacute;b dorosłych<br /> i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.</p> <p> 4.7.Zapewnienie materiał&oacute;w plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.</p> <p> 4.8.Zapewnienie 2 szt. karnet&oacute;w/kupon&oacute;w upoważniających do skorzystania przez uczestnik&oacute;w projektu z obiekt&oacute;w na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 os&oacute;b.<br /> Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.</p> <p> 4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem<br /> w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zam&oacute;wienia.&nbsp;</p> <p> 5.Realizując zam&oacute;wienia Wykonawca zobowiązany jest do :</p> <p> 5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zam&oacute;wienia.</p> <p> 5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,&nbsp; w szczeg&oacute;lności</p> <p> <u>w przypadku organizacji pikniku</u>:</p> <p> -Sprawozdania z przebiegu pikniku,</p> <p> -Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,</p> <p> -Kopii polisy ubezpieczenia NNW.</p> <p> -Listy potwierdzającej odbi&oacute;r bilet&oacute;w komunikacji miejskiej dla os&oacute;b dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.</p> <p> <u>w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego: </u></p> <p> -sprawozdania,</p> <p> -list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,</p> <p> -listy potwierdzającej odbi&oacute;r bilet&oacute;w komunikacji miejskiej dla os&oacute;b dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,</p> <p> -listy potwierdzającej odbi&oacute;r karnet&oacute;w/kupon&oacute;w upoważniających do skorzystania z obiekt&oacute;w kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,</p> <p> -protokołu odbioru materiał&oacute;w plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.</p> <p> 5.3.Oznaczenia miejsc i dokument&oacute;w bezpośrednio związanych z realizacją zadania, &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokument&oacute;w z nim związanych &bdquo;wychodzących&rdquo; od Wykonawcy logotyp&oacute;w Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew&oacute;dztwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o wsp&oacute;łfinansowaniu przedmiotu zam&oacute;wienia ze środk&oacute;w Unii Europejskiej zgodnie&nbsp; z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projekt&oacute;w, dostępnymi na stronie internetowej:</p> <p> &nbsp;https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku</p> <p> 5.4.Informowanie uczestnik&oacute;w o wsp&oacute;łfinansowaniu ze środk&oacute;w Unii Europejskiej oraz realizacji projektu wsp&oacute;łfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew&oacute;dztwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014&minus;2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. &bdquo;Rodzinna układanka&rdquo;</p> <p> 5.5.Ścisłej wsp&oacute;łpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.</p> <p> 5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiot&oacute;w uprawnionych do kontroli wszelkich dokument&oacute;w związanych z realizowanym Projektem, w tym dokument&oacute;w finansowych.</p> <p> 5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zam&oacute;wienia w spos&oacute;b zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokument&oacute;w związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.</p> <p> 5.8.Zachowania w poufności - zar&oacute;wno w trakcie realizacji przedmiotu zam&oacute;wienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do kt&oacute;rych Wykonawca miał dostęp.</p> <p> W dniu 20.08.2019r. postępowanie zostało unieważnione.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

79.95.20.00-2   Usługi w zakresie organizacji imprez

85.32.10.00-5   Administracyjne usługi społeczne

80.00.00.00-4   Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.57.00.00-0   Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 

92.33.12.10-5   Usługi animacji dla dzieci

4.Zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, który odbędzie się w sobotę 07 września  2019r. w godzinach  11:00-17:00  na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy
ul. Knosały w Olsztynie.

4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:  https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/,  zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące,  w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.

4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 osób, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia  2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dwóch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy
w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.5.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestników zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.

4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla osób dorosłych
i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.

4.7.Zapewnienie materiałów plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.

4.8.Zapewnienie 2 szt. karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania przez uczestników projektu z obiektów na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.

4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem
w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zamówienia. 

5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,  w szczególności

w przypadku organizacji pikniku:

-Sprawozdania z przebiegu pikniku,

-Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,

-Kopii polisy ubezpieczenia NNW.

-Listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.

w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego:

-sprawozdania,

-list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania z obiektów kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,

-protokołu odbioru materiałów plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.

5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,                                          tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie  z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:

 https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. „Rodzinna układanka”

5.5.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

5.8.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

 

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wsparcia animacyjno-edukacyjnego rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

79.95.20.00-2   Usługi w zakresie organizacji imprez

85.32.10.00-5   Administracyjne usługi społeczne

80.00.00.00-4   Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.57.00.00-0   Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 

92.33.12.10-5   Usługi animacji dla dzieci

4.Zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Organizację i przeprowadzenie pikniku w ramach organizacji i przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego, który odbędzie się w sobotę 07 września  2019r. w godzinach  11:00-17:00  na obszarze Parku Centralnego, na terenie stanowiącym otoczenie Muzeum Nowoczesności przy
ul. Knosały w Olsztynie.

4.2.Zapewnienieminimum 1 sali/ pomieszczenia na potrzeby działań animacyjno-edukacyjnych dla dorosłych i dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r., w liczbie 96 godzin w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:  https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/,  zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące,  w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe stosownie do wieku dzieci.

4.3.Zajęcia z animatorem dla dorosłych prowadzone będą dla około 60 osób, w podziale na dwie grupy w okresie od dnia podpisania umowy do grudnia  2019r.W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 3 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z dwóch grup. W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.4.Zajęcia z animatorem dla dzieci prowadzone będą dla około 45 dzieci, w podziale na trzy grupy
w okresie od dnia podpisania umowy do stycznia 2020r. W tym zadaniu przewiduje się zorganizowanie i przeprowadzenie 6 spotkań trwających po 4 godziny każde dla każdej z trzech grup, W tym zadaniu przewiduje się pracę 2 animatorów łącznie, którzy będą zapewnieni przez MOPS.

4.5.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej jednoliniowych normalnych dla dorosłych uczestników zajęć oraz jednoliniowych ulgowych dla dzieci.

4.6.Zapewnienie przerw kawowych podczas każdego spotkania z animatorem dla osób dorosłych
i podczas każdego spotkania z animatorem dla dzieci.

4.7.Zapewnienie materiałów plastycznych na zajęcia animacyjne dla dzieci.

4.8.Zapewnienie 2 szt. karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania przez uczestników projektu z obiektów na terenie Olsztyna typu kino (filmy 2D i 3D), teatr dla około 112 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia potrzeb rodzin w tym zakresie.

4.9.Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w razie potrzeby osobisty ze swoim przedstawicielem
w celu koordynacji działań związanych z przedmiotem zamówienia. 

5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1.Przeprowadzenia wsparcia animacyjno-edukacyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,  w szczególności

w przypadku organizacji pikniku:

-Sprawozdania z przebiegu pikniku,

-Zdjęć min. 50 sztuk na nośniku CD/DVD,

-Kopii polisy ubezpieczenia NNW.

-Listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez koordynatora projektu MOPS.

w przypadku wsparcia animacyjno-edukacyjnego:

-sprawozdania,

-list potwierdzających przygotowanie przerw kawowych dla dorosłych i dzieci, podpisanych przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór biletów komunikacji miejskiej dla osób dorosłych i dzieci, podpisanej przez animatora MOPS,

-listy potwierdzającej odbiór karnetów/kuponów upoważniających do skorzystania z obiektów kulturalnych,podpisanej przez animatora MOPS,

-protokołu odbioru materiałów plastycznych, podpisanego przez animatora MOPS.

5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,                                          tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie  z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:

 https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. „Rodzinna układanka”

5.5.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

5.6.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

5.7.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

5.8.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

W dniu 20.08.2019r. postępowanie zostało unieważnione.

2019-08-20 14:15:49  Iwona Cymek-Wójcicka
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2020-04-06 20:52:47 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2020-04-06 20:52:47 

Pole publishto zmieniło wartość z '2020-03-31 00:00:00' na '2020-04-06 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2020-03-31 00:00:002020-04-06 00:00:00
10  2020-04-06 20:52:47 

Pole _important_till zmieniło wartość z '2020-03-31 00:00:00' na wartość pustą

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important_till2020-03-31 00:00:00puste
11  2020-04-06 20:52:47 

Pole _important zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important1puste
2019-08-20 14:15:50  Iwona Cymek-Wójcicka

Załączono plik 610443

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2348785
user_idpuste1270557
fobject_idpuste610443
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste248217
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-08-20 14:15:50  Iwona Cymek-Wójcicka

Załączono plik 613770

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2348786
user_idpuste1270557
fobject_idpuste613770
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste248217
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-08-20 14:15:50  Iwona Cymek-Wójcicka

Załączono plik 613771

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2348787
user_idpuste1270557
fobject_idpuste613771
resource_idpuste31
modelpusteArticle
foreign_idpuste248217
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..