Organizacja i przeprowadzenie wsparcia asystenta rodziny oraz poradnictwo specjalistyczne rodzin uczestniczących w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizację i przeprowadzenie wsparcia asystenta rodziny oraz poradnictwo specjalistyczne rodzin uczestniczących w projekcie „Wzmacnianie poprzez działanie”
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu
3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
85.32.10.00-5 Administracyjne usługi społeczne
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85.12.12.70 - 6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85.31.23.20 - 8 Usługi doradztwa
4.Zakres zamówienia obejmuje:
4.1.Wynajęcie 2 sal/ pomieszczeń na potrzeby wsparcia specjalistycznego przez psychologów
w okresie od podpisania umowy do 31.12 2019r. w ilości po 336 godzin każda, w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/, zakładka: projekty zewnętrzne.
Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom, wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące, w okresie z niskimi temperaturami dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe.
4.2.Zapewnienie co miesięczne biletów komunikacji miejskiej dla uczestników na spotkania ze specjalistami ( psychologiem pedagogiem, prawnikiem)
4.3.Wsparcie ze specjalistami pedagogami i prawnikiem będzie odbywało się w pomieszczeniach udostępnionych nieodpłatnie przez podmiot współpracujący w ramach realizacji projektu tj. Parafię Najświętszego Serca Pana Jezusa w Olsztynie.
4.4.Zamawiający zapłaci za faktyczne wynajęcie sal/pomieszczeń na potrzeby wsparcia rodzin przez psychologów oraz za faktycznie przepracowane z rodziną/osobą godziny, co Wykonawca udokumentuje przedłożonym do rachunku/faktury protokołem odbioru z załączonymi kartami pracy specjalistów.
4.5.Zamawiający zapłaci za faktycznie wydane bilety komunikacji miejskiej co Wykonawca udokumentuje przedłożonymi do rachunku/faktury listami potwierdzającymi odbiór biletów komunikacji miejskiej.
5.Realizując zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :
5.1.Przeprowadzenia wsparcia specjalistycznego rodzin i osób.
5.2.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji, w szczególności:
-kart pracy specjalistów,
-list potwierdzających odbiór biletów komunikacji miejskiej,
-imiennych wykazów osób, które uczestniczyły w spotkaniach z podziałem na specjalistów po zakończeniu realizacji zadania,
-sporządzania końcowego sprawozdania po zakończeniu realizacji zadania.
5.3.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej:
https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku
5.4.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0012/17 pt. „Wzmacnianie poprzez działanie ”
5.5.Bieżącego monitorowania obecności Uczestników Projektu w celu udokumentowania ich udziału w projekcie, niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym uczestniku, który opuszcza spotkania lub w inny sposób utrudnia prawidłową realizację Przedmiotu Umowy.
5.6.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.
5.7.Przekazywania na wezwanie Zamawiającego lub po zrealizowaniu Przedmiotu Umowy wszelkiej oryginalnej dokumentacji z pracy z Uczestnikami Projektu.
5.8.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.
5.9.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.
5.10.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.
6.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społecznych przyzna dodatkowe punktu
w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy, w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.