Organizacja i przeprowadzenie zajęć zwiększających kompetencje społeczne rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć zwiększających kompetencje społeczne rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu
3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
85.32.10.00-5- Administracyjne usługi społeczne
80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
60.17.00.00-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
55.10.00.00-1- Usługi hotelarskie
55.12.00.00-7 - Usługi hotelarskie w zakresie organizacji spotkań i konferencji
55.13.00.00-0 - Inne usługi hotelarskie
55.32.10.00-6 -Usługi przygotowania posiłków
4.Zakres zamówienia zawarty w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu i obejmuje:
4.1.Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć zwiększających kompetencje społeczne rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka” (warsztaty grupowe w formie wyjazdowej
i stacjonarnej dla około 40 rodzin około 124 osób)
4.2.Zajęcia grupowe będą polegały na zorganizowaniu sześciu wyjazdów edukacyjnych pięciodniowych w okresie lipiec-sierpień w podziale na trzy wyjazdy w każdym m-cu. W pierwszej kolejności odbędą się trzy wyjazdy I cyklu-każdy po około 13-14 rodzin i około 41 osób. Następnie odbędą się trzy wyjazdy II cyklu - każdy po około 13-14 rodzin i około 41 osób. Każda grupa
z wyjazdu I cyklu będzie uczestniczyła w wyjeździe II cyklu.
4.3.Wymagane miejsce organizacji zajęć wyjazdowych- miejski obszar funkcjonalny (gminy: Stawiguda, Jonkowo, Gietrzwałd, Purda, Dywity, Barczewo). Budynek/budynki bez barier architektonicznych, dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, z zapleczem sanitarnym. spełniający wymagania bhp i p.poż.
4.4.Wykonawca może zaproponować jedno miejsce organizacji zajęć grupowych dla cyklu I i II, dopuszcza się również zaproponowanie dwóch odrębnych miejsc organizacji zajęć grupowych dla cyklu I i odrębne dla cyklu II.
4.5.W czasie organizacji zajęć edukacyjnych dla rodziców, dla dzieci powyżej 10 r.ż. będą zorganizowane zajęcia grupowe a dzieci poniżej 10 r.ż. będą miały zapewnioną opiekę pedagogiczną. Po zakończeniu zajęć dla dzieci powyżej 10 r.ż. Wykonawca zapewni opiekę pedagogiczną.
4.6.Wykonawca zapewni kadrę, która będzie posiadała odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie określone w szczegółowym opisie zamówienia.
4.7.Wykonawca zapewni 2 sale szkoleniowe, w tym samym czasie i miejscu. Sale szkoleniowe muszą znajdować się w tym samym budynku co zakwaterowanie i wyżywienie. Dopuszcza się aby sale znajdowały się w obrębie posesji związanej z organizacją zamówienia. Budynek bez barier architektonicznych, dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, z zapleczem sanitarnym. spełniający wymagania bhp i p.poż.
4.7.1.Sale na zajęcia dla rodziców i dzieci powyżej 10 r.ż. muszą być dobrze oświetlone, w okresie
z niskimi temperaturami dogrzane, zapewniające komfort uczestnikom, wyposażone w stoły oraz miejsca siedzące dostosowane odpowiednio do liczby uczestników. Wykonawca zapewni następujące wyposażenie sali : sala wyposażona w niezbędny sprzęt audiowizualny, dostęp do WiFi, flipchart
z markerami zgodnie z potrzebami osób prowadzących.
4.8.Wykonawca zapewni dodatkową salę dla dzieci poniżej 10 r.ż. w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych.
4.8.1.Sala na zajęcia z dziećmi poniżej 10 r.ż. musi być dobrze oświetlona, w okresie z niskimi temperaturami dogrzana, zapewniająca komfort uczestnikom, dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe, materiały do zajęć plastycznych i ruchowych stosownie do wieku dzieci.
4.9.Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla uczestników zajęć, które zostało określone
w szczegółowym opisie zamówienia. Sala, w której będzie podawane wyżywienie musi znajdować się w tym samym budynku co sale na zajęcia. Dopuszcza się aby sala w której będzie podawane wyżywienie znajdowała się w obrębie posesji związanej z organizacją zamówienia.
4.10.Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników zajęć, którego warunki zostały określone
w szczegółowym opisie zamówienia. Budynek w którym będzie zakwaterowanie uczestników musi znajdować się w tym samym budynku co sale na zajęcia i wyżywienie. Dopuszcza się aby zakwaterowanie znajdowało się w obrębie posesji związanej z organizacją zamówienia.
4.11.Wykonawca zapewni zorganizowanie 2 inicjatyw integrujących podczas każdego pięciodniowegowyjazdu w formie np. pikniku, zwiedzania obiektów kultury, konkursów, zawodów rodzinnych, atrakcji sportowych. W przypadku gdy Wykonawca w ramach inicjatyw integrujących zaproponuje miejsce związane z wyjazdem uczestników poza teren pobytu ( w granicach MOF) jest zobowiązany do zapewnienia autokaru.
4.12.W przypadku organizacji warsztatów nad kąpieliskiem, Wykonawca zapewni ratownika w cenie oferty.
4.13.Wykonawca zapewni dostęp i transport do przychodni zdrowia, gdzie uczestnik będzie miał prawo w razie potrzeby do nieodpłatnego skorzystania z pomocy pielęgniarki i lekarza.
4.14.Wykonawca zapewnia transport autokarowy uczestników na miejsce zajęć i z powrotem dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, spełniający wymogi bezpieczeństwa, w tym posiadający pasy bezpieczeństwa, z klimatyzacją, ogrzewaniem.
4.15.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów w wysokości nie mniejszej niż 10 000 zł na osobę.
4.16.Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne dla uczestników zajęć tj. rodziców i dzieci powyżej 10 r.ż.
4.17.Wykonawca zapewni swojego przedstawiciela w miejscu organizacji zajęć do koordynacji działań podczas każdego wyjazdu warsztatów grupowych.
4.18.Zapewnienie1 sali/ pomieszczenia na potrzeby wsparcia rodzin przez psychologa w okresie wrzesień 2019r.-styczeń 2020r., w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/, zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom, wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące, w okresie z niskimi temperaturami dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe.
4.19.Zapewnienie1 sali/ pomieszczenia na potrzeby opieki nad dziećmi w okresie wrzesień 2019r.-styczeń 2020r., w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/, zakładka: projekty zewnętrzne.
Budynek i wejście do sali bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala na zajęcia z dziećmi musi być dobrze oświetlona, w okresie z niskimi temperaturami dogrzana, zapewniająca komfort uczestnikom, dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe, materiały do zajęć plastycznych i ruchowych stosownie do wieku dzieci.
4.20.Przeprowadzenie 64 godzin zajęć z psychologiem dla dwóch grup uczestników w okresie wrzesień 2019r. do grudzień 2019r. oraz 16 godzin zajęć dla dwóch grup uczestników w m-cu styczniu 2020r.
4.21.Zapewnienie 64 godzin opieki pedagogicznej nad dziećmi na czas zajęć rodziców dla dwóch grup dzieci w okresie wrzesień 2019r. do grudzień 2019r. oraz 16 godzin zajęć dla dwóch grup dzieci
w m-cu styczniu 2020r.
4.22.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej w okresie wrzesień-grudzień 2019r. oraz w m-cu styczniu 2020r.
4.23.Zapewnienie zestawów obiadowych w okresie wrzesień-grudzień 2019r. oraz w m-cu styczniu 2020r.
5.Realizując zamówienie Wykonawca zobowiązany jest do :
5.1.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji, w szczególności:
-Kompletu materiałów dydaktycznych z zajęć z rodzicami i dziećmi powyżej 10 r.ż.
-List potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych,
- Imiennych wykazów osób, które ukończyły warsztaty,
- Kopii zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu warsztatów,
- Potwierdzeń odbioru zaświadczeń /certyfikatów,
- List obecności na zajęciach,
- Sprawozdań z wynikami ewaluacji,
- Ankiet wypełnionych przez rodziny na rozpoczęcie i zakończenie warsztatów,
- Analizy ankiet w formie sprawozdania merytorycznego,
- Zdjęć z warsztatów,
-Kopii polisy ubezpieczeniowej NNW,
-Potwierdzenie odbioru biletów komunikacji miejskiej.
5.2.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku
5.3.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. „Rodzinna układanka”
5.4.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.
5.5.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.
5.6.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.
5.7.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.
6.Osoby realizujące zamówienie nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
7.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społecznych przyzna dodatkowe punktu
w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy, w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.