2019-06-19

Organizacja i przeprowadzenie zajęć zwiększających kompetencje społeczne rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć zwiększających kompetencje społeczne rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka”

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

3.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

85.32.10.00-5- Administracyjne usługi społeczne

80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

60.17.00.00-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

55.10.00.00-1- Usługi hotelarskie

55.12.00.00-7 - Usługi hotelarskie  w zakresie organizacji spotkań i konferencji

55.13.00.00-0  - Inne usługi hotelarskie

55.32.10.00-6  -Usługi przygotowania posiłków

4.Zakres zamówienia zawarty w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu i obejmuje:

4.1.Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć zwiększających kompetencje społeczne rodzin uczestniczących w projekcie „Rodzinna układanka” (warsztaty grupowe w formie wyjazdowej
i stacjonarnej  dla około 40 rodzin około 124 osób)

4.2.Zajęcia grupowe będą polegały na zorganizowaniu sześciu wyjazdów edukacyjnych pięciodniowych w okresie lipiec-sierpień w podziale na trzy wyjazdy w każdym m-cu. W pierwszej kolejności odbędą się trzy wyjazdy I cyklu-każdy po około 13-14 rodzin i około 41 osób. Następnie odbędą się trzy wyjazdy II cyklu - każdy po około 13-14 rodzin i około 41 osób. Każda grupa
z wyjazdu  I cyklu będzie uczestniczyła w wyjeździe II cyklu.

4.3.Wymagane miejsce organizacji zajęć wyjazdowych- miejski obszar funkcjonalny (gminy: Stawiguda, Jonkowo, Gietrzwałd, Purda, Dywity, Barczewo). Budynek/budynki bez barier architektonicznych, dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, z zapleczem sanitarnym. spełniający wymagania bhp i p.poż.

4.4.Wykonawca może zaproponować jedno miejsce organizacji zajęć grupowych dla cyklu I i II, dopuszcza się również zaproponowanie dwóch odrębnych miejsc organizacji zajęć grupowych dla cyklu I i odrębne dla cyklu II.

4.5.W czasie organizacji zajęć edukacyjnych dla rodziców, dla dzieci powyżej 10 r.ż. będą zorganizowane zajęcia grupowe a dzieci poniżej 10 r.ż. będą miały zapewnioną opiekę pedagogiczną. Po zakończeniu zajęć dla dzieci powyżej 10 r.ż. Wykonawca zapewni opiekę pedagogiczną.

4.6.Wykonawca zapewni kadrę, która będzie posiadała odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie określone w szczegółowym opisie zamówienia.

4.7.Wykonawca zapewni 2 sale szkoleniowe, w tym samym czasie i miejscu. Sale szkoleniowe muszą znajdować się w tym samym budynku co zakwaterowanie i wyżywienie. Dopuszcza się aby sale znajdowały się w obrębie posesji związanej z organizacją zamówienia. Budynek bez barier architektonicznych, dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, z zapleczem sanitarnym. spełniający wymagania bhp i p.poż.

4.7.1.Sale na zajęcia dla rodziców i dzieci powyżej 10 r.ż. muszą być dobrze oświetlone, w okresie
z niskimi temperaturami  dogrzane, zapewniające komfort uczestnikom, wyposażone w  stoły oraz miejsca siedzące dostosowane odpowiednio do liczby uczestników. Wykonawca zapewni następujące wyposażenie sali : sala wyposażona w niezbędny sprzęt audiowizualny, dostęp do WiFi, flipchart
z markerami zgodnie z potrzebami osób prowadzących.

4.8.Wykonawca zapewni dodatkową salę dla dzieci poniżej 10 r.ż. w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych.

4.8.1.Sala na zajęcia z dziećmi poniżej 10 r.ż. musi być dobrze oświetlona, w okresie z niskimi temperaturami dogrzana, zapewniająca komfort uczestnikom, dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe, materiały do zajęć plastycznych i ruchowych stosownie do wieku dzieci.

4.9.Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla uczestników zajęć, które zostało określone
w szczegółowym opisie zamówienia. Sala, w której będzie podawane wyżywienie musi znajdować się w tym samym budynku co sale na zajęcia. Dopuszcza się aby sala w której będzie podawane wyżywienie znajdowała się w obrębie posesji związanej z organizacją zamówienia.

4.10.Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników zajęć, którego warunki zostały określone 
w szczegółowym opisie zamówienia. Budynek w którym będzie zakwaterowanie uczestników musi znajdować się w tym samym budynku co sale na zajęcia i wyżywienie. Dopuszcza się aby zakwaterowanie  znajdowało się w obrębie posesji związanej z organizacją zamówienia.

4.11.Wykonawca zapewni zorganizowanie 2 inicjatyw integrujących podczas każdego pięciodniowegowyjazdu w formie np. pikniku, zwiedzania obiektów kultury, konkursów, zawodów rodzinnych, atrakcji sportowych. W przypadku gdy Wykonawca w ramach inicjatyw integrujących zaproponuje miejsce związane z wyjazdem uczestników poza teren pobytu ( w granicach MOF) jest zobowiązany do zapewnienia autokaru.

4.12.W przypadku organizacji warsztatów nad kąpieliskiem, Wykonawca zapewni ratownika w cenie oferty.

4.13.Wykonawca zapewni dostęp i transport do przychodni zdrowia, gdzie uczestnik będzie miał prawo w razie potrzeby do nieodpłatnego skorzystania z pomocy pielęgniarki i lekarza.

4.14.Wykonawca zapewnia transport autokarowy uczestników na miejsce zajęć i z powrotem dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, spełniający wymogi bezpieczeństwa, w tym posiadający pasy bezpieczeństwa, z klimatyzacją, ogrzewaniem.

4.15.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów w wysokości nie mniejszej niż 10 000 zł na osobę.

4.16.Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne dla uczestników zajęć tj. rodziców i dzieci powyżej 10 r.ż.

4.17.Wykonawca zapewni swojego przedstawiciela w miejscu organizacji zajęć do koordynacji działań podczas każdego wyjazdu warsztatów grupowych.

4.18.Zapewnienie1 sali/ pomieszczenia na potrzeby wsparcia rodzin przez psychologa w okresie wrzesień 2019r.-styczeń 2020r., w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:  https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/,  zakładka: projekty zewnętrzne. Budynek i wejście do sal bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami, sale dobrze oświetlone, zapewniające komfort uczestnikom,  wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące,  w okresie z niskimi temperaturami  dogrzane. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe.

4.19.Zapewnienie1 sali/ pomieszczenia na potrzeby opieki nad dziećmi w okresie wrzesień 2019r.-styczeń 2020r., w obszarze rewitalizowanym wskazanym w Miejskim Programie Rewitalizacji Olsztyna 2020. Wykaz ulic:  https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/,  zakładka: projekty zewnętrzne.
Budynek i wejście do sali bez barier architektonicznych, dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami. W sąsiedztwie sali zaplecze sanitarne wyposażone w środki higieniczno-toaletowe. Sala na zajęcia z dziećmi musi być dobrze oświetlona, w okresie z niskimi temperaturami dogrzana, zapewniająca komfort uczestnikom, dostosowana do potrzeb rozwojowych dzieci, przestrzenna tak, by można było prowadzić zajęcia ruchowe, wyposażona w stoły lub stoliki, krzesełka.Wyposażona w zabawki, gry rozwojowe, materiały do zajęć plastycznych i ruchowych stosownie do wieku dzieci.

4.20.Przeprowadzenie 64 godzin zajęć z psychologiem dla dwóch grup uczestników w okresie wrzesień 2019r. do grudzień 2019r. oraz 16 godzin zajęć dla dwóch grup uczestników w m-cu styczniu 2020r.

4.21.Zapewnienie 64 godzin opieki pedagogicznej nad dziećmi na czas zajęć rodziców dla dwóch grup dzieci w okresie wrzesień 2019r. do grudzień 2019r. oraz 16 godzin zajęć dla dwóch grup dzieci
w m-cu styczniu 2020r.

4.22.Zapewnienie biletów komunikacji miejskiej w okresie wrzesień-grudzień 2019r. oraz w m-cu styczniu 2020r.

4.23.Zapewnienie zestawów obiadowych w okresie wrzesień-grudzień 2019r. oraz w m-cu styczniu 2020r.

5.Realizując zamówienie Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,                                  w szczególności:

-Kompletu materiałów dydaktycznych z zajęć z rodzicami i dziećmi powyżej 10 r.ż.

-List potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych,

- Imiennych wykazów osób, które ukończyły warsztaty,

- Kopii zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu warsztatów,

- Potwierdzeń odbioru zaświadczeń /certyfikatów,

- List obecności na zajęciach,

- Sprawozdań z wynikami ewaluacji,

- Ankiet wypełnionych przez rodziny na rozpoczęcie i zakończenie warsztatów,

- Analizy ankiet w formie sprawozdania merytorycznego,

- Zdjęć z warsztatów,

-Kopii polisy ubezpieczeniowej NNW,

-Potwierdzenie odbioru biletów komunikacji miejskiej.

5.2.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,                                          tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie                                 z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

5.3.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0011/17 pt. „Rodzinna układanka”

5.4.Ścisłej współpracy  z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

5.5.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

5.6.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

5.7.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

6.Osoby realizujące zamówienie nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

7.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społecznych przyzna dodatkowe punktu
w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy, w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..