2019-06-05

Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla dzieci i młodzieży uczestniczących w projekcie „Dodaj skrzydeł”

1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:

Część I Zorganizowanie i przeprowadzenie ośmiodniowych warsztatów psychoedukacyjnych dla piętnastu uczestników, dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych.

Część II - Zorganizowanie i przeprowadzenie pięciodniowych warsztatów aktywizująco motywujących dla dziewięciu uczestników, usamodzielnianej młodzieży z rodzin zastępczych.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu dla części I – załącznik nr 1A, dla części II – załącznik 1B

3.Kategoria przedmiotu zamówienia wspólna dla części I i części II zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień  (CPV):

80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

60.17.00.00-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

55.10.00.00-1- Usługi hotelarskie

55.12.00.00-7 - Usługi hotelarskie  w zakresie organizacji spotkań i konferencji

55.13.00.00-0  - Inne usługi hotelarskie

4. W części I zakres zamówienia obejmuje:

4.1.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych dla piętnastu uczestników, dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych w tym

dla  8 osób w wieku 6 -13 lat,

dla 7 osób  w  wieku 13-16 lat 

4.2.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych

warsztaty z 1 psychologiem dla 2 grup (24 godz. na jedną grupę przez cały wyjazd), łącznie 48 godzin

warsztaty z 1 pedagogiem dla 2 grup (24 godz. na jedną grupę przez cały wyjazd), łącznie 48 godzin

4.3.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni sale dydaktyczne na przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych

2 sale x 48 godzin = 96 godziny

Dopuszcza się by zajęcia w zależności od specyfiki tematu, charakteru spotkania odbywały się również na zewnątrz budynku, w świetlicy, sali audiowizualnej, hali sportowej, miejscach umożliwiających przeprowadzenie zajęć manualnych, plastycznych, teatralnych itp

4.4.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni kadrę, która będzie posiadała odpowiednie kwalifikacje                       i doświadczenie określone w szczegółowym opisie zamówienia

- pedagoga (1 osoba)

- psychologa (1 osobę)

- opiekuna /wychowawcę kolonijnego (2 osoby)

oraz w cenie oferty swojego przedstawiciela w miejscu zorganizowania warsztatów do koordynacji działań i kontaktu z koordynatorem projektu i kierownika  wypoczynku (warsztatów wyjazdowych) jeżeli wymagają tego przepisy prawa .

4.5.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum 3 inicjatyw integracyjnych, będą to np. np. wycieczki ze zwiedzaniem zabytków/obiektów kultury,  spływ kajakowy, wyjście do zoo, na kręgle, parku dinozaurów, parku linowego, dostosowanych do wieku uczestników z pokryciem kosztów biletów wstępu a także zorganizowanie ognisk, dyskotek, konkursów, zawodów sportowych.

4.6.Wykonawca zapewni miejsce pobytu, zakwaterowanie iwyżywienieokreślone w szczegółowym opisie zamówienia.

4.7.W czasie korzystania z kąpieliska, Wykonawca zapewni ratownika w cenie oferty.

4.8.Wykonawca zapewni w cenie oferty opiekę medyczną - pielęgniarkę lub jeżeli dopuszczają to przepisy prawa dostęp i transport do przychodni zdrowia, gdzie uczestnik będzie miał prawo w razie potrzeby do nieodpłatnego skorzystania z pomocy pielęgniarki i lekarza.

4.9.Wykonawca zapewnia transport autokarowy uczestników na miejsce warsztatów i z powrotem.

4.10.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów w wysokości nie mniejszej niż 10 000 zł na osobę.

4.11.Wykonawca zapewni organizację czasu wolnego z elementami służącymi integracji uczestników.

4.12.Wymagane miejsce organizacji warsztatów wyjazdowych psychoedukacyjnychpoza granicami miasta Olsztyna  w miejskim obszarze funkcjonalnym tj. tereny gmin: Olsztyn, Barczewo, Purda, Gietrzwałd, Jonkowo, Stawiguda, Dywity

(https://zit.olsztyn.eu/fileadmin/ofe/Strategia_MOF_Olsztyna.pdf)

4.13.Przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentów z warsztatów wyjazdowych :

- list obecności uczestników, listę na potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych;

-przykładowe/ wybrane prace uczestników np. prace plastyczne z przeprowadzonych zajęć,

-sprawozdanie z wyjazdu w tym z przeprowadzonych zajęć psychologa i pedagoga  oraz inicjatyw integracyjnych;

-dokumentację  fotograficzną z przebiegu działań realizowanych w ramach projektu – min 50 zdjęć dobrej jakości wykonanych aparatem cyfrowym, które przekaże po zakończeniu działania droga elektroniczna i na nośniku CD/DVD ;

- Kopii polisy ubezpieczeniowej NNW.

 

 

5.W części II zakres zamówienia obejmuje:

5.1.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizująco-motywujących dla dziewięciu uczestników, usamodzielnianej młodzieży z rodzin zastępczych, osób w wieku 17 -21 lat.

5.2. W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni przeprowadzenie warsztatów  aktywizująco-motywujących

warsztaty grupowe z 1 psychologiem  1 grupa  x 8 godzin x 4 spotkania  =  32 godziny

warsztaty  indywidualne z  2 coachów  9 osób x 10 godzin każda osoba  =    90 godzin.

5.3.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni sale dydaktyczną na przeprowadzenie warsztatów

 1 sala x 32 godzin =   32 godziny

Dopuszcza się by zajęcia indywidualne w zależności od specyfiki tematu, charakteru spotkania odbywały się również na zewnątrz budynku, w świetlicy, sali audiowizualnej itp.

5.4.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni kadrę, która będzie posiadała odpowiednie kwalifikacje                        i doświadczenie określone w szczegółowym opisie zamówienia

- psychologa (1 osobę)

- coacha (2 osoby)

oraz w cenie oferty swojego przedstawiciela w miejscu zorganizowania warsztatów do koordynacji działań i kontaktu z koordynatorem projektu a także  opiekuna /wychowawcę kolonijnego (1 osoby) do sprawowania całodobowej opieki nad uczestnikami wyjazdu warsztatowego.

Dopuszcza się by opiekunem była osoba prowadząca zajęcia lub osoba wyznaczona do koordynacji działań podczas wyjazdu (lub inna osoba) pod warunkiem posiadania uprawnień określonych                              w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

5.5.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum 2 inicjatyw integracyjnych, będą to np. wycieczki,  spływ kajakowy, wyjście na kręgle, parku linowego, parku trampolin,  sporty wodne, wycieczki rowerowe  a także zorganizowanie ognisk, dyskotek, konkursów, zawodów sportowych.

5.6.Wykonawca zapewni miejsce pobytu, zakwaterowanie iwyżywienieokreślone w szczegółowym opisie zamówienia.

5.7.W czasie korzystania z kąpieliska, Wykonawca zapewni ratownika w cenie oferty.

5.8.Wykonawca zapewni w cenie oferty opiekę medyczną - pielęgniarkę lub jeżeli dopuszczają to przepisy prawa dostęp i transport do przychodni zdrowia, gdzie uczestnik będzie miał prawo w razie potrzeby do nieodpłatnego skorzystania z pomocy pielęgniarki i lekarza.

5.9.Wykonawca zapewnia transport autokarowy uczestników na miejsce warsztatów i z powrotem.

5.10.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów w wysokości nie mniejszej niż 10 000 zł na osobę.

5.11.Wykonawca zapewni organizację czasu wolnego z elementami służącymi integracji uczestników.

5.12.Wymagane miejsce organizacji warsztatów wyjazdowych psychoedukacyjnych poza granicami miasta Olsztyna  w miejskim obszarze funkcjonalnym tj. tereny gmin: Olsztyn, Barczewo, Purda, Gietrzwałd, Jonkowo, Stawiguda, Dywity (https://zit.olsztyn.eu/fileadmin/ofe/Strategia_MOF_Olsztyna.pdf)

5.13.Przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentów z warsztatów wyjazdowych :

- list obecności uczestników, listę na potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych;

-ankiety na rozpoczęcie i zakończenie zajęć

-sprawozdania z wyjazdu w tym z przeprowadzonych zajęć psychologa i coacha  oraz inicjatyw integracyjnych, zawierające informacje o datach, godzinach, miejscach, osobach prowadzących , tematyce zajęć oraz  wnioski z analizy ankiet.

-dokumentację  fotograficzną z przebiegu działań realizowanych w ramach projektu – min 50 zdjęć dobrej jakości wykonanych aparatem cyfrowym, które przekaże po zakończeniu działania drogą elektroniczną i na nośniku CD/DVD ;

- Kopii polisy ubezpieczeniowej NNW.

 

6.Realizując zamówienie w każdej części Wykonawca zobowiązany jest również do :

6.1.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,                                 

6.2.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania,   tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie  z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

6.3.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0010/17 pt. „Dodaj skrzydeł”

6.4.Ścisłej współpracy  z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.

6.5.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.

6.6.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.

6.7.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.

7.Osoby realizujące zamówienie nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

8.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społecznych przyzna dodatkowe punktu
w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy,    w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.

Termin składania ofert: do dnia 14.06.2019r. do godz. 10.00.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Miejski Ośrodek  Pomocy Społecznej al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn pok.309  oraz opisać:  Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla dzieci i młodzieży  uczestniczących w projekcie „Dodaj skrzydeł” 

oferta:  MOPS.DAG.ZP.261.28.2019.  Nie otwierać  przed  14.06.2019r.   godz. 10:30.  19.06.2019r godz. 10:30

Zamawiający informuje że w dniu 10.06.2019r.   w sprawie zamówienia publicznego nr MOPS.DK.ZP.261.28.2019 na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla dzieci i młodzieży uczestniczących w projekcie „Dodaj skrzydełnr PRWM.11.02.04-28-0010/17/00 współfinansowanego ze środków EFS wpłynęło pytanie. Pytanie wraz z odpowiedzią w załączeniu.

Zamawiajacy dokonał zmian w opisie przedmiotu zamówienia.

W związku z powyższym w dniu 10.06.2019r. Zamawiający dokonał zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, naniósł zmiany w załącznikach oraz wydłużył  termin składania ofert  do dnia 19.06.2019r. godz. 10:00 i otwarcia ofert do dnia 19.06.2019r. godz 10:30

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..