Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla dzieci i młodzieży uczestniczących w projekcie „Dodaj skrzydeł”
1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część I – Zorganizowanie i przeprowadzenie ośmiodniowych warsztatów psychoedukacyjnych dla piętnastu uczestników, dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych.
Część II - Zorganizowanie i przeprowadzenie pięciodniowych warsztatów aktywizująco motywujących dla dziewięciu uczestników, usamodzielnianej młodzieży z rodzin zastępczych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu dla części I – załącznik nr 1A, dla części II – załącznik 1B
3.Kategoria przedmiotu zamówienia wspólna dla części I i części II zgodnie ze wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
60.17.00.00-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
55.10.00.00-1- Usługi hotelarskie
55.12.00.00-7 - Usługi hotelarskie w zakresie organizacji spotkań i konferencji
55.13.00.00-0 - Inne usługi hotelarskie
4. W części I zakres zamówienia obejmuje:
4.1.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych dla piętnastu uczestników, dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych w tym
dla 8 osób w wieku 6 -13 lat,
dla 7 osób w wieku 13-16 lat
4.2.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych
warsztaty z 1 psychologiem dla 2 grup (24 godz. na jedną grupę przez cały wyjazd), łącznie 48 godzin
warsztaty z 1 pedagogiem dla 2 grup (24 godz. na jedną grupę przez cały wyjazd), łącznie 48 godzin
4.3.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni sale dydaktyczne na przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych
2 sale x 48 godzin = 96 godziny
Dopuszcza się by zajęcia w zależności od specyfiki tematu, charakteru spotkania odbywały się również na zewnątrz budynku, w świetlicy, sali audiowizualnej, hali sportowej, miejscach umożliwiających przeprowadzenie zajęć manualnych, plastycznych, teatralnych itp
4.4.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni kadrę, która będzie posiadała odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie określone w szczegółowym opisie zamówienia
- pedagoga (1 osoba)
- psychologa (1 osobę)
- opiekuna /wychowawcę kolonijnego (2 osoby)
oraz w cenie oferty swojego przedstawiciela w miejscu zorganizowania warsztatów do koordynacji działań i kontaktu z koordynatorem projektu i kierownika wypoczynku (warsztatów wyjazdowych) jeżeli wymagają tego przepisy prawa .
4.5.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum 3 inicjatyw integracyjnych, będą to np. np. wycieczki ze zwiedzaniem zabytków/obiektów kultury, spływ kajakowy, wyjście do zoo, na kręgle, parku dinozaurów, parku linowego, dostosowanych do wieku uczestników z pokryciem kosztów biletów wstępu a także zorganizowanie ognisk, dyskotek, konkursów, zawodów sportowych.
4.6.Wykonawca zapewni miejsce pobytu, zakwaterowanie iwyżywienieokreślone w szczegółowym opisie zamówienia.
4.7.W czasie korzystania z kąpieliska, Wykonawca zapewni ratownika w cenie oferty.
4.8.Wykonawca zapewni w cenie oferty opiekę medyczną - pielęgniarkę lub jeżeli dopuszczają to przepisy prawa dostęp i transport do przychodni zdrowia, gdzie uczestnik będzie miał prawo w razie potrzeby do nieodpłatnego skorzystania z pomocy pielęgniarki i lekarza.
4.9.Wykonawca zapewnia transport autokarowy uczestników na miejsce warsztatów i z powrotem.
4.10.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów w wysokości nie mniejszej niż 10 000 zł na osobę.
4.11.Wykonawca zapewni organizację czasu wolnego z elementami służącymi integracji uczestników.
4.12.Wymagane miejsce organizacji warsztatów wyjazdowych psychoedukacyjnychpoza granicami miasta Olsztyna w miejskim obszarze funkcjonalnym tj. tereny gmin: Olsztyn, Barczewo, Purda, Gietrzwałd, Jonkowo, Stawiguda, Dywity
(https://zit.olsztyn.eu/fileadmin/ofe/Strategia_MOF_Olsztyna.pdf)
4.13.Przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentów z warsztatów wyjazdowych :
- list obecności uczestników, listę na potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych;
-przykładowe/ wybrane prace uczestników np. prace plastyczne z przeprowadzonych zajęć,
-sprawozdanie z wyjazdu w tym z przeprowadzonych zajęć psychologa i pedagoga oraz inicjatyw integracyjnych;
-dokumentację fotograficzną z przebiegu działań realizowanych w ramach projektu – min 50 zdjęć dobrej jakości wykonanych aparatem cyfrowym, które przekaże po zakończeniu działania droga elektroniczna i na nośniku CD/DVD ;
- Kopii polisy ubezpieczeniowej NNW.
5.W części II zakres zamówienia obejmuje:
5.1.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizująco-motywujących dla dziewięciu uczestników, usamodzielnianej młodzieży z rodzin zastępczych, osób w wieku 17 -21 lat.
5.2. W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni przeprowadzenie warsztatów aktywizująco-motywujących
warsztaty grupowe z 1 psychologiem 1 grupa x 8 godzin x 4 spotkania = 32 godziny
warsztaty indywidualne z 2 coachów 9 osób x 10 godzin każda osoba = 90 godzin.
5.3.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni sale dydaktyczną na przeprowadzenie warsztatów
1 sala x 32 godzin = 32 godziny
Dopuszcza się by zajęcia indywidualne w zależności od specyfiki tematu, charakteru spotkania odbywały się również na zewnątrz budynku, w świetlicy, sali audiowizualnej itp.
5.4.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni kadrę, która będzie posiadała odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie określone w szczegółowym opisie zamówienia
- psychologa (1 osobę)
- coacha (2 osoby)
oraz w cenie oferty swojego przedstawiciela w miejscu zorganizowania warsztatów do koordynacji działań i kontaktu z koordynatorem projektu a także opiekuna /wychowawcę kolonijnego (1 osoby) do sprawowania całodobowej opieki nad uczestnikami wyjazdu warsztatowego.
Dopuszcza się by opiekunem była osoba prowadząca zajęcia lub osoba wyznaczona do koordynacji działań podczas wyjazdu (lub inna osoba) pod warunkiem posiadania uprawnień określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
5.5.W czasie wyjazdu Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum 2 inicjatyw integracyjnych, będą to np. wycieczki, spływ kajakowy, wyjście na kręgle, parku linowego, parku trampolin, sporty wodne, wycieczki rowerowe a także zorganizowanie ognisk, dyskotek, konkursów, zawodów sportowych.
5.6.Wykonawca zapewni miejsce pobytu, zakwaterowanie iwyżywienieokreślone w szczegółowym opisie zamówienia.
5.7.W czasie korzystania z kąpieliska, Wykonawca zapewni ratownika w cenie oferty.
5.8.Wykonawca zapewni w cenie oferty opiekę medyczną - pielęgniarkę lub jeżeli dopuszczają to przepisy prawa dostęp i transport do przychodni zdrowia, gdzie uczestnik będzie miał prawo w razie potrzeby do nieodpłatnego skorzystania z pomocy pielęgniarki i lekarza.
5.9.Wykonawca zapewnia transport autokarowy uczestników na miejsce warsztatów i z powrotem.
5.10.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów w wysokości nie mniejszej niż 10 000 zł na osobę.
5.11.Wykonawca zapewni organizację czasu wolnego z elementami służącymi integracji uczestników.
5.12.Wymagane miejsce organizacji warsztatów wyjazdowych psychoedukacyjnych poza granicami miasta Olsztyna w miejskim obszarze funkcjonalnym tj. tereny gmin: Olsztyn, Barczewo, Purda, Gietrzwałd, Jonkowo, Stawiguda, Dywity (https://zit.olsztyn.eu/fileadmin/ofe/Strategia_MOF_Olsztyna.pdf)
5.13.Przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentów z warsztatów wyjazdowych :
- list obecności uczestników, listę na potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych;
-ankiety na rozpoczęcie i zakończenie zajęć
-sprawozdania z wyjazdu w tym z przeprowadzonych zajęć psychologa i coacha oraz inicjatyw integracyjnych, zawierające informacje o datach, godzinach, miejscach, osobach prowadzących , tematyce zajęć oraz wnioski z analizy ankiet.
-dokumentację fotograficzną z przebiegu działań realizowanych w ramach projektu – min 50 zdjęć dobrej jakości wykonanych aparatem cyfrowym, które przekaże po zakończeniu działania drogą elektroniczną i na nośniku CD/DVD ;
- Kopii polisy ubezpieczeniowej NNW.
6.Realizując zamówienie w każdej części Wykonawca zobowiązany jest również do :
6.1.Rzetelnej i terminowej realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji,
6.2.Oznaczenia miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zadania, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, dostępnymi na stronie internetowej: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku
6.3.Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz realizacji projektu współfinansowanego z EFS, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014−2020 w ramach projektu nr RPWM.11.02.04-28-0010/17 pt. „Dodaj skrzydeł”
6.4.Ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym.
6.5.Niezwłocznego udostępniania do wglądu na żądanie Instytucji Wdrażającej projekt oraz innych podmiotów uprawnionych do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.
6.6.Przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją projektu do Zamawiającego.
6.7.Zachowania w poufności - zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp.
7.Osoby realizujące zamówienie nie mogą przekraczać maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
8.Zamawiający wypełniając obowiązek wynikający z umowy o dofinansowanie projektu w zakresie dokonywania zamówień z wykorzystaniem klauzul społecznych przyzna dodatkowe punktu
w kryterium oceny ofert, Wykonawcy, który skieruje do realizacji usługi osobę zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy, w jakim dana osoba będzie realizować usługę. Zasady kontroli sposobu realizacji zatrudnienia na umowę o pracę i sankcji za jego niedotrzymanie określone są we wzorze umowy.
Termin składania ofert: do dnia 14.06.2019r. do godz. 10.00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn pok.309 oraz opisać: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla dzieci i młodzieży uczestniczących w projekcie „Dodaj skrzydeł”
oferta: MOPS.DAG.ZP.261.28.2019. Nie otwierać przed 14.06.2019r. godz. 10:30. 19.06.2019r godz. 10:30
Zamawiający informuje że w dniu 10.06.2019r. w sprawie zamówienia publicznego nr MOPS.DK.ZP.261.28.2019 na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla dzieci i młodzieży uczestniczących w projekcie „Dodaj skrzydeł” nr PRWM.11.02.04-28-0010/17/00 współfinansowanego ze środków EFS wpłynęło pytanie. Pytanie wraz z odpowiedzią w załączeniu.
Zamawiajacy dokonał zmian w opisie przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym w dniu 10.06.2019r. Zamawiający dokonał zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, naniósł zmiany w załącznikach oraz wydłużył termin składania ofert do dnia 19.06.2019r. godz. 10:00 i otwarcia ofert do dnia 19.06.2019r. godz 10:30