1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych i drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie. Ze względu na finansowanie z różnych budżetów zamówienie zostało podzielone na zadania. Wielkość zamówienia i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do zaproszenia (formularz cenowy). Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu musi spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu cenowym.
2.Zamawiajacy wymaga by dostarczony sprzęt elektroniczny był fabrycznie nowy.
3.Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
4.Ilekroć opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno – jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie.
5. Sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable i tp) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
6. Wymaga się aby pakiety biurowe Office były dostarczone w wersji pudełkowej, elektronicznej w oryginalnym opakowaniu, nowe nie instalowane i nie rejestrowane przez dostawcę.
7. Wymaga się by minimalny termin gwarancji na zaproponowany sprzęt wynosił 24 miesięce. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie 24 miesięczny okres gwarancji.
Ofertę należy złożyć do dnia 23 lutego 2018r. do godz. 10:00 na adres : Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, (sekretariat pok.317, p.III) dopiskiem: „MOPS.DAG.ZP.261.9.2018 – Dostawa zestawów komputerowych, drukarek” lub skan oryginału dokumentów przesłać na adres:e-mail: zamowieniapubliczne@mopsolsztyn.pl a następnie oryginał przesłać drogą pocztową lub dostarczyć osobiście.