Zaleca się, aby wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto 24 900 zł.
Zamawiający wymaga aby:
1.Prace remontowe zostały ukończone w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 października 2018r.
Za termin wykonania przedmiotu umowy przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu umowywraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji odbiorowej. Warunkiem koniecznym zgłoszenia gotowości do odbioru jest uprzednie ostateczne zakończenie wszystkich robót, do wykonania, których na podstawie umowy zobowiązany jest Wykonawca.
2.Zamawiający informuje, iż przedmiotowy remont będzie prowadzony w czynnej placówce
w związku z tym wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy i uzgodnień
z kierownikiem w zakresie realizacji prac, a ewentualna realizacja robót nie może powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu uczestników.
3.Wykonawca posiadał zasoby ludzkie i finansowe umożliwiające przeprowadzenie całego zakresu prac remontowych. Prace malarskie i szklarskie, prace remontowe i renowacyjne powinny być prowadzone pod nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia.
4.Zapewnienie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
-konstrukcyjno-budowlanej,
5.Osoba nadzorująca prace winna posiadać stosowne kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi oraz do prowadzenia nadzoru inwestorskiego przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U.z 2011r.Nr 165, poz.987)
6.Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy na pisemne wezwanie Zamawiającego przedłoży kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami odpowiednich uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
7.Wszystkie roboty były wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i zasadami sztuki budowlanej a materiały użyte do remontu posiadały aktualne certyfikaty, atesty polskie i świadectwa dopuszczania do stosowania w budownictwie.
8.Wykonawca odpowiedzialny za realizację zamówienia zobowiązany jest do utrzymania na bieżąco czystości, usuwania po zakończeniu prac odpadów na własny koszt.
9.Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia oraz użyte materiały na stolarkę okienną – minimum 3 lata od dnia odbioru końcowego (pouczenie: Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości poniżej 3 lat zostanie odrzucona); na przedmiot zamówienia oraz użyte materiały na stolarkę drzwiową minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego (pouczenie: Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości poniżej 5 lat zostanie odrzucona)
10.Płatność nastąpi po wykonaniu robót objętych zamówieniem oraz ich odbiorze przez wyznaczone osoby ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.
11.W przypadku zatrudnienia podwykonawców, po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający żądać będzie przedłożenia zawartych umów pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcami ze wskazaniem zakresu robót, sposobu płatności za te roboty.
12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13.Wykonawca realizujący zamówienie może korzystać z dostępu do energii elektrycznej w budynku należącym do Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Królowej Jadwigi 4 w Olsztynie.
Opłata za ww. media zostanie naliczona ryczałtem w wysokości uzgodnionej z Wykonawcą w odrębnym Protokole.