1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oraz sukcesywna dostawa druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w 2020 roku
2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części:
Część I –sukcesywna dostawa druków na potrzeby działu dodatków mieszkaniowych
(realizacja zadań na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 r. w sprawie dodatków mieszkaniowych – Dz. U. z dnia 2001r. nr 156 poz. 1817 z późń.zm.)
Część II -sukcesywna dostawa druków na potrzeby działu pomocy środowiskowej
(realizacja zadań na podstawie rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 31 sierpnia 2017r. w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego)
Część III- sukcesywna dostawa druków na potrzeby działu pomocy środowiskowej
(realizacja zadań na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2011 roku w sprawie procedury „Niebieskiej karty oraz wzorów formularzy Niebieska Karta”)
Część IV -sukcesywna dostawa druków na potrzeby działu świadczeń rodzinnych
(realizacja zadań z zakresu świadczenia wychowawczego na podstawie ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych – Dz. U. z 2019r. poz.1818 z póżń.zm., ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów – Dz.U. z 2019r. poz. 1818 z póżń.zm., ustawy z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” – Dz.U. z 2016r. poz. 1860 z późń.zm. oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 lipca 2019r. zmieniającego rozporządzenie ws. szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start” – Dz.U. z 2019r. poz. 1343)
Część V –sukcesywna dostawa druków ścisłego zarachowania na potrzeby MOPS w Olsztynie
3. Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć:
- w części I kwotę 800,00 zł brutto
- w części II kwotę 7 000 ,00 zł brutto
- w części III kwotę 250,00 zł brutto
- w części IV kwotę 7 500 zł brutto
- w części V kwotę 677,00 zł brutto
4. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególnione zostały w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym zał. nr 2a, 2b, 2c,2d ,2e do rozeznania rynku
5. Ilości podane w załącznikach nr 2a,2b,2c,2d,2e są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości zapotrzebowanych w poszczególnych pozycjach w ramach wartości brutto zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
6. Wykonane druki powinny być zgodne z załączonymi wzorami pod względem kolorystyki, rozmieszczenia, wielkości, typu czcionki.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w postaci sukcesywnych dostaw częściowych od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020r.,na podstawie zamówień przekazywanych przez Zamawiającego drogą mailową bądź telefoniczną w terminie nie dłuższym niż pięć dni roboczych od dnia następnego po złożeniu zamówienia.
8. Przed pierwszą dostawą druków na prośbę kierownika działu wymagane będzie przedstawienie ich wzorów celem akceptacji.
9. Wykonawca będzie dostarczał druki własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność.
10. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym mi. in. koszt wykonania matryc i koszt transportu
11. Zamawiający zastrzega możliwość wypowiedzenia umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa bądź konieczność dostosowania druków do obowiązujących przepisów