1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przewożeniu termosów obiadowych zawierających gorące posiłki (obiady) pomiędzy jednostkami MOPS w Olsztynie oraz odbiór pustych termosów:
a) z Dziennego Domu Pomocy dla Osób Chorych na Cukrzycę przy al. Piłsudskiego 61A w Olsztynie do Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Nasz Dom” przy ul. Świtezianki 4A (w godzinach 11:30-12:00)
b) z Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Nasz Dom” przy ul. Świtezianki 4A do Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Nasza Chata” przy ul. Mickiewicza 17/1 w Olsztynie (w godzinach 12:00 – 12:30)
oraz ponowny przywóz pustych termosów do Dziennego Domu Pomocy dla Osób Chorych na Cukrzycę al. Piłsudskiego 61A, w dni robocze (od poniedziałku do piątku)
2. W zakres usługi wchodzi również przewiezienie pustych termosów na wymianę oraz pomoc w przenoszeniu termosów do w/w placówek.
Termin wykonania zamówienia od dnia 02.01.2020r do dnia 31.12.2020r.
Wymagania dotyczące Wykonawcy:
Wykonawca powinien dysponować odpowiedniej wielkości środkiem transportu, który pomieści jednorazowo co najmniej osiem pojemników styropianowych o wym. 540x330x215mm z termosami - cztery termosy na zupę pojemności 25 L, dwa termosy o pojemności 15 L, jeden o pojemności 10 L
(w okresie świąt i innych uroczystości ilość termosów do przewiezienia może być większa).
Środek transportu musi posiadać aktualne badanie techniczne, być dostosowany do przewozu artykułów spożywczych i posiadać odpowiednie zezwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego.
Kierowca realizujący usługę powinien posiadać aktualną książeczkę zdrowia wraz z badaniami sanitarno-epidemiologicznymi oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu na przewóz rzeczy.
Miejsce i sposób złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej Al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn, kancelaria pok.309, p. III w terminie do dnia 13.12.2019 r. do godz. 10.00 w zamkniętej kopercie oznakowanej: „Oferta na transport termosów obiadowych. Nie otwierać przed 13.12.2019r. przed godz. 10:30”