2018-12-07

Sukcesywna dostawa druków na potrzeby MOPS w Olsztynie

 

Olsztyn, 07.12.2018r.  

 

MOPS.DAG.ZP.261.81.2018  

ZAPYTANIE OFERTOWE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Marszałka J. Piłsudskiego 61 A 10-449 Olsztyn
w ramach rozeznania rynku na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986) zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na sukcesywne wykonywanie i dostawę druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w 2019 roku.

 

CPV: 50313100-3, 50313200-4

 

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz sukcesywna dostawa druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie

2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części:

Część I –sukcesywna dostawa druków na potrzeby działu dodatków mieszkaniowych

(realizacja zadań na podstawie ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych)

Część II -sukcesywna dostawa druków na potrzeby działu pomocy środowiskowej

(realizacja zadań na podstawie rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 31 sierpnia 2017r. w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2011 roku w sprawie procedury „Niebieskiej karty oraz wzorów formularzy Niebieska Karta”)

Część III -sukcesywna dostawa druków na potrzeby działu świadczeń rodzinnych

(realizacja zadań z zakresu świadczenia wychowawczego na podstawie ustawy dnia 7 lipca 2017r. o zmianie niektórych ustaw związanych z systemami wsparcia rodziny)

Część IV -sukcesywna dostawa druków na potrzeby działu świadczeń rodzinnych – program „500+”

(realizacja zadań z zakresu świadczenia wychowawczego na podstawie ustawy dnia 7 lipca 2017r. o zmianie niektórych ustaw związanych z systemami wsparcia rodziny)

Część V- sukcesywna dostawa druków na potrzeby działu świadczeń rodzinnych – program „Dobry Start””

(realizacja zadań z zakresu świadczenia wychowawczego na podstawie ustawy dnia 7 lipca 2017r. o zmianie niektórych ustaw związanych z systemami wsparcia rodziny)

Część VI –sukcesywna dostawa druków ścisłego zarachowania na potrzeby MOPS w Olsztynie

3. Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć:

- w części I kwotę 2 558,00 zł brutto

- w części II kwotę 8 400 ,00 zł brutto

- w części III kwotę 4 900,00 zł brutto

- w części IV kwotę 5 000 zł brutto

- w części V kwotę 3 000 zł brutto

- w części VI kwotę 730,00 zł brutto

4. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególnione zostały w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym zał. nr 2a, 2b, 2c,2d ,2e i 2f do rozeznania rynku

5. Ilości podane w załącznikach nr 2a,2b,2c,2d,2e i 2f są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości zapotrzebowanych w poszczególnych pozycjach w ramach wartości brutto zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

6. Wykonane druki powinny być zgodne z załączonymi wzorami pod względem kolorystyki, rozmieszczenia, wielkości, typu czcionki.

7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w postaci sukcesywnych dostaw częściowych od dnia 02.01.2019r. do 31.12.2019 r.,na podstawie zamówień przekazywanych przez Zamawiającego drogą mailową bądź telefoniczną w terminie nie dłuższym niż pięć dni roboczych od dnia następnego po złożeniu zamówienia.

8. Przed pierwszą dostawą druków na prośbę kierownika działu wymagane będzie przedstawienie ich wzorów celem akceptacji.

9. Wykonawca będzie dostarczał druki własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność.

10. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym mi. in. koszt wykonania matryc i koszt transportu

11. Zamawiający zastrzega możliwość wypowiedzenia umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa bądź konieczność dostosowania druków do obowiązujących przepisów

Informacje dodatkowe

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.  Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta i dokumenty stanowiące załączniki do oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, chyba, że oferta zostanie wycofana przed upływem terminu składania ofert lub złożona po upływie terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Sposób złożenia oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na załączonym formularzu ofertowym.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Ofertę należy przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Marszałka J. Piłsudskiego 61 A 10-449 Olsztyn do dnia 18.12.2018 r. do godz. 10:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wykonanie druków na potrzeby MOPS – nie otwierać przed 18.12.2018r. przed godz. 10.30”

Do oferty należy dołączyć:

1. Formularz ofertowy (zał. nr 1)

2. Formularz asortymentowo – cenowy (zł. nr 2a,2b,2c,2d,2e, 2f)

3. Oświadczenie z art.24 ustawy Pzp (zł nr.3)

4.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną. Złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy.

Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierając ofertę będzie kierował się najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia

Informacje dodatkowe:

1.Oferta i dokumenty stanowiące załączniki do oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, chyba, że oferta zostanie wycofana przed upływem terminu składania ofert lub złożona po upływie terminu składania ofert.

2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną.

5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

6.Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie ceny, jeżeli zaoferowana cena przekroczy wysokość środków finansowy posiadanych przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych bądź RODO informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, al. Marsz. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn posiadający REGON: 004447867, NIP: 7391151579, e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl;

W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem przysługujących Pani/Panu praw w zakresie ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: iodo@mopsolsztyn.pl;

Pani/Pana dane są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia;

Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres co najmniej 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe;

Pozyskane dane są jawne, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

Pani/Pan dane osobowe nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek ich udostępniania wynikać będzie z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych. Przekazanie danychrealizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełniania lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;

Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Odmowa podania danych wiązać się będzie z brakiem możliwości rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana oferty.

Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach proceduralnych jest

Paulina Solmińska tel.89 521 04 30.

Załączniki:

Zał. 1. Formularz ofertowy

Zał.2a.Formularz asortymentowo- cenowy cz. I,

Zał.2b Formularz asortymentowo- cenowy cz. II,

Zał. 2c Formularz asortymentowo- cenowy cz. III

Zał. 2d Formularz asortymentowo- cenowy cz. IV

Zał. 2e Formularz asortymentowo- cenowy cz. V

Zał. 2f Formularz asortymentowo- cenowy cz. VI

Zał. 3 Oświadczenie z art.24 ustawy Pzp

Zał. 4a Wzór umowy cz. I

Zał. 4b Wzór umowy cz. II

Zał. 4c Wzór umowy cz. III

Zał. 4d Wzór umowy cz. IV

Zał. 4e Wzór umowy cz. V

Zał. 4f Wzór umowy cz. VI

zał. 5 Wykaz placówek Zamawiającego

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..