2019-01-23

Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyna.

Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących                                                i kopiujących na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyna.

CPV:  

30125110-5 toner do drukarek laserowych
30125120-8 toner do fotokopiarek
30192113-6 wkłady  drukujące
30125100-2 wkłady barwiące

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby MOPS w Olsztynie i jednostek organizacyjnych MOPS na terenie miasta Olsztyna.

1)       Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących spełniających minimalne wymagania określone                       w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2)       Pod pojęciem „materiał fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywane, niepochodzące z recyklingu, bez elementów regenerowanych lub pochodzących z demontażu, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem.

3)       Pod pojęciem „materiał nieregenerowany” Zamawiający rozumie materiały do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych, w których obudowa, chip bądź jakikolwiek inny element był powtórnie wykorzystany w procesie produkcji materiału.

4)       Za „oryginalne materiały eksploatacyjne” należy uznawać takie materiały eksploatacyjne, które są zalecane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadających elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych: logo i nazwę producenta, opis zawartości - symbol (kod) oferowanego produktu (typ tonera/tuszu/bębna), numer katalogowy, listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony .

5)       Pod pojęciem „zalecane przez producenta danego urządzenia” należy rozumieć te materiały eksploatacyjne (np. tusz, toner, bęben), które producent wymieni na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia (drukarki itp.) bądź w instrukcji obsługi urządzenia. 

 

6)       Pod pojęciem „materiał równoważny” Zamawiający rozumie produkt:

a)        o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych, takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (wzorcowego), w pełni kompatybilny z urządzeniami pochodzącymi od firm wskazanych w formularzu specyfikacji cenowej, który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką,  jak produkt oryginalny, który nie ogranicza listy nośników dostępnych dla danego urządzenia;

b)        fabrycznie nowy i nieregenerowany, nie noszący śladów użytkowania a po jego zainstalowaniu                                  w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty np. o nieoryginalności zastosowanego materiału (w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element);

c)        Wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 i ISO 14001, którego wydajność jest potwierdzona wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 –  dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 – dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych i jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu.

 

7)       Rodzaj materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiotu zamówienia, wielkości oraz zakres zamówienia określone zostały w formularzu asortymentowo cenowym  tj. w załącznik nr 2.

8)    Ilości artykułów określone w formularzu asortymentowo cenowym są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może ograniczyć ilość zamawianych produktów bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych przez Zamawiającego materiałów,  w całym okresie trwania umowy jak również od cen jednostkowych przedstawionych przez w ofercie.

9)       Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, na wskazany w zamówieniu adres (do 21 miejsc na terenie Olsztyna), na koszt i ryzyko Wykonawcy, wraz                       z wniesieniem do pomieszczeń, po uprzednim pisemnym podaniu wielkości zamówienia przez Zamawiającego.

10)   Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizowania dostaw za pośrednictwem firm kurierskich.

11)   Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane w terminie maksymalnie 3 dni roboczych licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę faksem pisemnego zamówienia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku; z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do15:00;

12)W przypadku wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia określonego w umowie                       w terminie wcześniejszym niż termin obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu zamówienia w celu zachowania ciągłości realizacji przedmiotowego zadania;

13) Zamawiajacy dopuszcza  możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych,                               w takim przypadku należy w formularzu asortymentowo cenowym sporządzonym – załącznik nr 2 podać nazwę proponowanego produktu równoważnego, tj. numer katalogowy, nazwę oraz nazwę producenta. Przy bezpośrednich dostawach, Wykonawca nie może dostarczyć innego produktu równoważnego niż ten, który został zadeklarowany w ofercie.

14) materiały równoważne winny spełniać następujące wymagania:  

a)    oferowane materiały eksploatacyjne są w pełni kompatybilne z urządzeniami do którego są przeznaczone - wymienionymi  w formularzu asortymentowo cenowym;

b)    do produkcji materiałów eksploatacyjnych nie zostały użyte składniki poprzednio eksploatowane, uzupełniane bądź przerabiane lub pochodzące z recyklingu. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych, w których obudowa, chip bądź jakikolwiek inny element był powtórnie wykorzystany w procesie produkcji materiału;

c)     wytworzony seryjnie cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 i ISO 14001

d)    parametry i standardy jakościowe materiałów równoważnych muszą być nie gorsze, takie same bądź wyższe (np. pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału  oryginalnego (wzorcowego) - jednocześnie muszą być fabrycznie nowe i nieregenerowane, a po zainstalowaniu                                   w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku  i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element. Za negatywne komunikaty uznaje się wszelkie pojawiające się na urządzeniu lub pulpicie roboczym stanowiska pracy informacje o braku możliwości zastosowanego tonera/ tuszu powodujące niemożność skorzystania z funkcji drukowania lub kopiowania.

e)     zapewnić jakość wydruku co najmniej taką, jak produkt oryginalny,

f)     nie może ograniczać listy nośników (np. papier, folia zakres gramatury) dostępnych dla danego urządzenia;

g)     jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu lub jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż przedmiot zamówienia jest wadliwy, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie do 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem) W przypadku stwierdzenia wad produktu wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

W przypadku gdy Wykonawca nie będzie miał możliwości uwzględnienia reklamacji w terminie 48 godzin dopuszcza się wymianę na materiał eksploatacyjny oryginalny, spełniający wymagania Zamawiającego, bez zmiany ceny.

h)    Za wadliwy produkt równoważny, stanowiący przedmiot zamówienia, uznaje w szczególności:

- wysypany lub wysypujący się tusz/toner, pobrudzone elementy obudowy lub części mechaniczne oferowanego produktu a także produkt brudzący papier po jego zainstalowaniu w urządzeniu drukującym lub części użyte do jego produkcji noszą ślady użytkowania,

- wszelkie pojawiające się na urządzeniu lub pulpicie roboczym stanowiska pracy informacje o braku możliwości zastosowanego tonera / tuszu powodujące niemożność skorzystania z funkcji drukowania lub kopiowania,

- po zainstalowaniu w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu pojawiają się  negatywne komunikaty.

- w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku                     i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny nie posiada analogicznego elementu.

- zanieczyszczenie sprzętu drukującego powodujące konieczność czyszczenia i konserwacji wszelkich części i mechanizmów urządzenia;

- materiały eksploatacyjne, w których obudowa, chip bądź jakikolwiek inny element był powtórnie wykorzystany w procesie produkcji materiału;

14)    W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca dołączy do oferty:

a.    oświadczenie potwierdzające równoważność oferowanych materiałów z oryginalnymi określonymi przez Zamawiającego, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że oferowany asortyment równoważny ma takie same lub lepsze parametry techniczne, eksploatacyjne, bezpieczeństwa i użytkowe jak materiały oryginalne (w szczególności parametry dotyczące wydajności, pojemności tuszu/tonera i jakości wydruku będą takie same lub lepsze w stosunku do oryginału wytwarzanego, zalecanego przez producenta urządzenia; parametry dotyczące działania urządzeń po zamontowaniu równoważnych materiałów będą nie gorsze, niż w przypadku oryginalnych materiałów, np. urządzenie z równoważnym materiałem powinno zgłaszać prawidłowe komunikaty dotyczące stopnia zużycia materiału eksploatacyjnego). W szczególności z oświadczenia Wykonawcy powinno wynikać, że równoważne materiały eksploatacyjne nie spowodują pogorszenia działania urządzenia i są w pełni kompatybilne z urządzeniem, do którego je przeznaczono.   

b.    złoży oświadczenie, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta czy w okresie pogwarancyjnym;

15)             W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się,                                                       że w przypadku, gdy sprzęt ulegnie uszkodzeniu (drukarka, kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne lub faks), a uszkodzenie nastąpiło w wyniku stosowania i używania równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, do pokrycia kosztów dostawy urządzenia do punktu serwisowego (naprawczego) i kosztów naprawy, a w przypadku takiej konieczności – także zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Za uszkodzenie uważa się również zanieczyszczenie sprzętu drukującego powodujące konieczność czyszczenia i konserwacji wszelkich części i mechanizmów urządzenia;

Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia i pokrycia przez Wykonawcę kosztów dostawy urządzenia do punktu serwisowego (naprawczego)  oraz kosztów naprawy urządzenia, uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta  urządzenia.  

16)             zobowiązuje się, że w przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu Zamawiającego,
w wyniku zastosowania materiałów równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę,
w autoryzowanym serwisie przekroczy 48  godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego, nie gorszego sprzętu gotowego do pracy (wraz z materiałami eksploatacyjnymi);

17)             zobowiązuje się do wymiany na własny koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o takich samych parametrach i cechach lub wyższych, jeżeli w przypadku danego urządzenia konieczna będzie trzecia naprawa z powodu stosowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę  bądź jeżeli którakolwiek naprawa, bez względu na jej numer porządkowy, będzie ekonomicznie nieopłacalna.    

18)             złoży oświadczenie, że w przypadku utraty przez Zamawiającego praw gwarancyjnych
z powodu zamontowania i użytkowania oferowanych przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca przejmie wszystkie zobowiązania gwarancyjne producenta. Pisemną opinię, czy materiał eksploatacyjny spowodował utratę praw gwarancyjnych wyda autoryzowany serwis urządzenia.

19)             Materiały oferowane jako równoważne, wymienione formularzu asortymentowo cenowym,             muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta: z nazwą producenta, logo producenta, symbolem (kodem) oferowanego produktu (typ tonera/tuszu/bębna), listą modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony (lista kompatybilności).

20)             Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego  jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

21)             W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych OEM :

a) Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku, gdy sprzęt ulegnie uszkodzeniu (drukarka, kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne lub faks), a uszkodzenie nastąpiło w wyniku  stosowania i używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, do pokrycia kosztów dostawy urządzenia do punktu serwisowego (naprawczego) i kosztów naprawy, a w przypadku takiej konieczności – także zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Za uszkodzenie uważa się również zanieczyszczenie sprzętu drukującego powodujące konieczność czyszczenia i konserwacji wszelkich części i mechanizmów urządzenia;

Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia i pokrycia przez Wykonawcę kosztów dostawy urządzenia do punktu serwisowego (naprawczego)  oraz kosztów naprawy urządzenia, uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta  urządzenia.  

b) zobowiązuje się, że w przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu Zamawiającego,                                 w wyniku zastosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę,                                              w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego, nie gorszego sprzętu gotowego do pracy (wraz                        z materiałami eksploatacyjnymi);

c) zobowiązuje się do wymiany na własny koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o takich samych parametrach i cechach lub wyższych, jeżeli w przypadku danego urządzenia konieczna będzie trzecia naprawa z powodu stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę  bądź jeżeli którakolwiek naprawa, bez względu na jej numer porządkowy, będzie ekonomicznie nieopłacalna.

 

22) Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązuje się odbierać pojemniki po zużytych tuszach i tonerach  zgromadzonych w magazynie Zamawiającego we ilościach nie mniejszych niż dostarczane na koszt własny na zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca potwierdzi odbiór tzw. „Karta odpadu” podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.

23)Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia kwotę 36 096,00zł. brutto

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..