2018-12-03

Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych w okresie I - VI 2019

Olsztyn, dnia 03.12.2018r.  

 

MOPS.DAG.ZP.261.73.2018

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Przedmiot zapytania dotyczy:

Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w okresie I – VI  2019r.

 

CPV:03221000-6 warzywa

          03222000-3 owoce i orzechy

Zamawiający:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Al. Marsz. J. Piłsudskiego 61 A 10-449 Olsztyn

tel./fax 89 534-04-14, 89 534-05-38

e-mail: zamowieniapubliczne@mopsolsztyn.pl

strona internetowa:mopsolosztyn.bip.gov.pl

I. Opis przedmiotu zamówienia

 1.Przedmiotem zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie rozeznania rynku na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.  poz. 1986) jest: sukcesywnadostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w okresie 02.01.2019r - 30.06.2019r. wg indywidualnych zamówień zgłaszanych telefonicznie przez pracowników Zamawiającego.

2.Rodzaj warzyw i owoców świeżych oraz wielkość zamówienia zostały określone w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do rozeznania rynku

3.Warzywa i owoce świeże będą dostarczane Zamawiającemu z uwzględnieniem notowań cenowych Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze.

Wykonawca stosować będzie stały upust wskazany w ofercie od cen maksymalnych publikowanych w cotygodniowych notowaniach cen na stronie internetowej www.bronisze.com.pl. Ceny brutto dla Zamawiającego będą zawierały stały upust wskazany w ofercie podczas obowiązywania umowy.

Zamawiający będzie co tydzień (w każdy wtorek) przekazywał jednostkom organizacyjnym notowania cen Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze.

W sytuacji, gdy na dzień składania ofert giełda notowań cenowych Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Broniszewie nie uwzględnia któregoś artykułu zawartego w tabeli formularz cenowy, należy zastosować cenę z notowań w ostatniej dostępnejpublikacji na dany produkt.

W przypadku wystąpienia na giełdzie warzyw, owoców krajowych i zagranicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu warzyw i owoców z niższą ceną.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych warzyw   i owoców oraz zgodność dostawy ze złożonym zamówieniem

4.Zamawiający wymaga, aby warzywa i owoce świeże dostarczane w trakcie realizacji umowy były wysokiej jakości, w gatunku I, również pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) oraz dopuszczone do obrotu.Zobowiązuje się wykonawcę do dostarczania takich produktów, aby jakość warzyw i owoców nie budziła wątpliwości co do jakości w gatunku I.

5.Realizacja dostaw odbywać się będzie w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Wykonawca musi zrealizować każde zamówienie, również te o niskiej wartości.

6.Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia na dowodach sprzedaży (fakturach) nazw warzyw i owoców ze wskazaniem odmian (np. jabłek czy gruszek) oraz kraju pochodzenia (produkt krajowy czy importowany), danych, które umożliwią sprawdzenie zgodności dostarczonego towaru i jego ceny.

7.Podane w formularzu cenowo asortymentowym ilości są wielkościami szacunkowymi, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towarów w ramach limitu wynagrodzenia, ilości wyższych lub niższych według cen po uwzględnieniu notowań cenowych Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze i stałego upustu wskazanego w ofercie, bez żadnych skutków finansowych dla Zamawiającego. Zamawiający może ograniczyć lub zwiększyćilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych artykułów w okresie trwania umowy.

8.   Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:

1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;

2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2014 r. poz. 669 z pózn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.

Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, zgodnie z zał. nr 3 do rozeznania rynku – wykaz odbiorców.

Wykonawca będzie realizował dostawy przedmiotu zamówienia do placówek zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla

przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie

obowiązywania umowy ponosi wykonawca.

II.       Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia: 02.01.2019r. – 30.06.2019r.

III. Sposób obliczenia ceny:

1.Wykonawca oblicza cenę oferty wg załącznika formularza ofertowego. Kolejność działań matematycznych wyznaczają litery alfabetu. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.  Wykonawca zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

2. Wartość oferty należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem należnego podatku VAT.

3. Cena oferty powinna zawierać wszystkie składniki i koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

4. Koszty dostarczenia zamawiającemu przedmiotu zamówienia pokrywa wykonawca

5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6.Zamawiający wybierając ofertę będzie kierował się najniższą ceną brutto zamówienia oraz upustem od cena max brutto wg notowań cenowych WRSRH Bronisze.

IV. Kryterium oceny ofert

Kryterium cena: waga kryterium 60%, sposób wyliczenia punktów wg wzoru

 

            Cena (brutto) łączna oferty najniższej w zł

Cena - -----------------------------------------------------   x 100 x 60 %

                Cena (brutto) łączna oferty badanej zł

 

- stosowana punktacja: 0 - 60 pkt.  Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

 

Kryteriumudzielony upust – w tym kryterium, zamawiający przyzna punkty za każdy procent udzielonego upustod cen max brutto wg notowań cenowych WRSRH Bronisze

- od 1- 10% - 0 pkt                    

- za 11% - 1 pkt

- za 12% - 2 pkt

- za 13% - 3 pkt

- za 14% - 4 pkt

- za 15% - 5 pkt

- za 16% - 6 pkt

- za 17% - 7 pkt

- za 18% - 8 pkt

- za 19% - 9 pkt

- za 20% - 10 pkt

- za 21% - 11 pkt

- za 22% - 12 pkt

- za 23% - 13 pkt

- za 24% - 14 pkt

- za 25% - 15 pkt

- za 26% - 16 pkt

- za 27% - 17 pkt

- za 28% - 18 pkt

- za 29% - 19 pkt

- za upust 30% i więcej - 20 pkt

Stosowana punktacja: 0 - 20 pkt., waga kryterium 20%  

Kryterium: odległość od Zamawiającego– w tym kryterium Zamawiający przyzna punkty za odległość siedziby Wykonawcy od granic administracyjnych miasta Olsztyna

- powyżej 30 km - 0 pkt

- od 30 do 20 km - 5 pkt

- od 19 do 10 km - 10 pkt

- poniżej 10 km - 15 pkt

- na terenie miasta Olsztyna - 20 pkt.

Stosowana punktacja: 0 - 20 pkt, waga kryterium 20%.

Odległość będzie liczona w kilometrach po drogach publicznych, od miejsca (dokładnego adresu) siedziby Wykonawcy, do granic administracyjnych miasta Olsztyna zaokrąglając do liczby całkowitej. Odległość ta ustalona zostanie na podstawie Google Maps.

Zamawiający zastrzega, że upust powinien zostać wskazany w liczbach całkowitych.

Punkty przyznane w kryterium cena i kryterium opust zostaną zsumowane. Komisja przetargowa wybierając ofertę najkorzystniejszą będzie kierowała się łączną ilością punktów w kryterium cena, upust i odległość od granic administracyjnych miasta Olsztyna.

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

V. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 

3. Formularz cenowy - załącznik nr 2

4.Wykaz samochodów, którymi wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia – załącznik nr 4

5. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 5

Od wybranego Wykonawcy przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał:

1. Kopii ważnego zezwolenie/decyzji Inspektora Sanitarnego na środek transportu, służący przewożeniu artykułów spożywczych – warzyw i owoców świeżych, którymi wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia Wykaz samochodów, wg wykazu.

2.Dokumentu potwierdzającego, że firma Wykonawcy znajduje się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm.) wydaneprzez właściwy Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny

VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

Paulina Solmińska tel. 89 521 – 04 - 30

VII. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 10.12.2018r. do godz. 10:00 na adres:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al. Marsz. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn, z dopiskiem: „MOPS.DAG.ZP.261.73.2018 - dostawa warzyw i owoców świeżych. Nie otwierać przed 10.12.018r. przed godziną 10:30”.

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną. Złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy.

VIII. Informacje dodatkowe

1.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia prowadzonego postępowania

2.Oferta i dokumenty stanowiące załączniki do oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, chyba, że oferta zostanie wycofana przed upływem terminu składania ofert lub złożona po upływie terminu składania ofert.

3.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

O wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych bądź RODO informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, al. Marsz. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn posiadający REGON: 004447867, NIP: 7391151579, e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl;

W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem przysługujących Pani/Panu praw w zakresie ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: iodo@mopsolsztyn.pl;

Pani/Pana dane są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia;

Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres co najmniej 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe;

Pozyskane dane są jawne, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

Pani/Pan dane osobowe nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek ich udostępniania wynikać będzie z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełniania lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;

Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Odmowa podania danych wiązać się będzie z brakiem możliwości rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana oferty.

IX.   Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2.Formularz cenowy

3.Wykaz odbiorców

4.Wzór wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia

5. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

6.Wzór umowy

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..