Świadczenia usług elektronicznego całodobowego monitoringu
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług elektronicznego całodobowego monitoringu
i przyzywania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia lub bezpieczeństwa (np. nagłe zasłabnięcie, upadek) dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania, tzw. teleopieki. Usługa ma zapewnić dodatkowe zabezpieczenie głównie dla osób samotnie zamieszkujących wymagających całodobowego monitoringu, korzystających
z pomocy w formie usług opiekuńczych.
2.Zamawiajacy jest w posiadaniu 20 sztuk telefonów komórkowych typu Maxcom MS453 wyposażonych w przyciski dostępowe na ekranie telefonu (w tym czerwony SOS i zielony komunikacyjny) z aplikacją Mobitrak oraz 20 sztuk breloków SOS Keyfinder z którego osoba objęta usługą ma możliwość wysłania alarmu SOS.
3.Wykonawca w ramach usługi winien zapewnić koordynatora teleopieki, do zadań którego będzie należało wsparcie organizacyjno-techniczne wdrażanej usługi na terenie miasta Olsztyna.
4.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu druki kart informacyjnych dla odbiorców usługi,
z klauzulą w zakresie wyrażenia zgody na objecie usługą oraz na przetwarzanie danych osobowych.
5.Wykonawca zobowiązany będzie w przypadku zmiany odbiorcy usługi do aktywacji usługi
u nowej osoby.
6.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczania Zamawiającemu comiesięcznych raportów oraz raportu końcowego z wykonywania usługi, obejmujących w szczególności informacje w zakresie liczby wywołanych sygnałów za pośrednictwem przycisku alarmowego i rodzaju podjętej interwencji w przypadku wywołania alarmu.
3.Zakres usługi:
a)użycie platformy zapewniającej przyjmowanie zgłoszeń, nadzór na osobami wyposażonymi
w mobilne urządzenia i zastosowanie procedury właściwej dla tego typu usług,
b)sparowanie wszystkich posiadanych przez Zamawiającego urządzeń z urządzeniami dostarczonymi przez Wykonawcę,
c) zapewnienie osobom objętym usługą natychmiastowego całodobowego kontaktu w każdy dzień tygodnia z pracownikiem centrum alarmowego za pośrednictwem urządzenia abonenckiego,
w ramach tzw. czerwonego przycisku alarmowego,
d)w przypadku użycia czerwonego przycisku alarmowego - automatyczna identyfikacja osoby wzywającej przez centrum alarmowe, diagnoza przyczyny użycia przycisku (o ile to możliwe) oraz zapewnienie niezwłocznej, adekwatnej do sytuacji i skutecznej interwencji, obejmującej
w szczególności:
-powiadomienie wskazanych osób z listy kontaktów w ustalonej kolejności oraz/lub wezwanie - w razie konieczności - karetki pogotowia ratunkowego i/lub policji i/lub straży pożarnej pod adres osoby objętej usługą, podając istotne informacje,
-monitorowanie przebiegu interwencji od chwili uruchomienia alarmu (użycia czerwonego przycisku alarmowego) do przybycia wezwanych osób/służb ratowniczych,
4.Wykonawca zapewni dodatkowo dla trzech nowych osób objętej usługą urządzenie abonenckie, tj.:
a)aparat telefoniczny z zestawem głośnomówiącym oraz bezpośrednim czerwonym przyciskiem alarmowym i dodatkowym przyciskiem („zielony przycisk”) umożliwiającym dostęp do usługi społeczno - towarzyskiej,
b)osobisty przycisk alarmowy w formie breloka na szyję umożliwiającej osobie z niego korzystającej codzienne noszenie ze sobą i bezpośredni dostęp w każdej sytuacji.
4.Wykonawca przeprowadzi szkolenie wskazanych osób świadczących usługi opiekuńcze
(ok. 60 opiekunów osób, które objęte zostaną teleopieką) w zakresie funkcjonowania usługi, w szczególności z zasad obsługi urządzeń abonenckich.
5.Usługa będzie świadczona dla nie więcej niż 23 miesięcznie osób wskazanych przez Zamawiającego, korzystających z usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania, posiadających dowolny abonament telefoniczny sieci GSM. Podana powyżej liczba osób jest maksymalna. Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie objęcia usługą w/w maksymalnej liczby osób.
6.W przypadku, gdy liczba osób objętych usługą będzie niższa niż 23, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za liczbę osób faktycznie objętych usługą w danym miesiącu,
z uwzględnieniem ilości dni faktycznego świadczenia usługi.
Zamawiający w dniu 07.12.2018r. unieważnił postępowanie ze względu na brak ofert.