Świadczenie usługi konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych
MOPS.DAG.ZP.261.80.2018
Olsztyn, dnia 06.12.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Marszałka J. Piłsudskiego 61 A 10-449 Olsztyn w ramach rozeznania rynku na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986) prosi o przedstawienie oferty cenowej naświadczenie usługi konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych będących w użytkowaniu MOPS w Olsztynie i jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2021 r.
CPV:
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind,
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przedmiotem zamówienia jest
2. Wykaz placówek Zamawiającego oraz użytkowanych urządzeń dźwigowych stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 02.01.2019 roku do dnia 31.12.2021 roku.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do:
1. konserwacji urządzeń dźwigowych:
a) oględzin aparatu i silnika reduktora, aparatury sterowej i stycznikowej, stanu elementów nośnych, sprawdzenie działania kontaktów bezpieczeństwa jak rygli, drzwi, wyłączników krańcowych;
b) czyszczenia i smarowania elementów dźwigowych: prowadnic kabiny, sprawdzanie stanu oleju w reduktorze, utrzymanie czystości maszynowni i podszybia
c) dokonywania regulacji układu hamulcowego, kontaktów bezpieczeństwa, urządzeń regulujących drzwi, elementów wchodzących w skład aparatury przekaźnikowo stycznikowej.
d) usuwania usterek elektromechanicznych: wymiana zwieraczy drzwi, żarówek sygnalizacyjnych, przycisków dyspozycji i wezwań.
e) utrzymania urządzeń dźwigowych w stanie technicznym zapewniającym sprawną i bezpieczną eksploatację
2. realizacji wymagań określonych w:
- instrukcjach techniczno – ruchowych w poszczególnych rodzajach urządzeń
- instrukcjach obsługi i konserwacji
- przepisach Urzędu Dozoru Technicznego
a) potwierdzania faktu wykonania konserwacji okresowej w dziennikach konserwacji raz w miesiącu
b) niezwłocznej interwencji konserwatora po zgłoszeniu awarii
c) usuwania występujących awarii, usterek w ciągu 8 godzin roboczych od zgłoszenia tego faktu przez pracowników Zamawiającego (również po godz. 15:00 w dniach roboczych)
d) wykonywania prac konserwatorskich w ustaleniu z kierownikami placówek organizacyjnych Zamawiającego
e) przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowej obsługi urządzeń dźwigowych
f) nadzoru nad bezpieczną eksploatacją urządzeń dźwigowych, w tym wyłączenia urządzenia z ruch w przypadku złego stanu technicznego oraz niezwłoczne powiadomienie o tym uprawnionych pracowników Zamawiającego
g) powiadomienia Inspektora Dozoru Technicznego o każdym wykonaniu napraw wymagających badań nadzwyczajnych dźwigu
h) informowanie o stanie konserwowanego urządzenia oraz konieczności wykonania prac typu: remonty, naprawy, modernizacja itp. (z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym);
i) powiadomienia Zamawiającego o konieczności uzupełnienia zdewastowanych lub skradzionych instrukcji dźwigu i/lub napisów informacyjno – ostrzegawczych
j) wykonywanie przeglądów w okresach wskazanych w instrukcjach eksploatacji urządzeń (nie rzadziej niż raz w miesiącu)
k) uczestniczenie w badaniach okresowych przeprowadzanych przez Inspektorat Dozoru Technicznego
3. W szczególnych przypadkach w ustaleniu z Zamawiającym, Wykonawca będzie zobowiązany do konserwacji, naprawy lub wymiany pionu zasilającego obwód siłowy i oświetleniowy szybu i maszynowi oraz związanych z tym prac murarsko – malarskich
4.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia (usługi konserwacji urządzeń dźwigowych) przez Wykonawcę. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawców.
Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowego uregulowania wzajemnych praw i obowiązków stron poza zakresem wynikającym z projektu umowy w trybie wzajemnych negocjacji podczas wyboru oferty.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują uprawnieniami wydanymi przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie obsługi, konserwacji i montażu urządzeń dźwigowych osób świadczących usługę (co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne w okresie wykonywania umowy świadectwo kwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) .
Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierając ofertę będzie kierował się najniższą ceną brutto za cały zakres usług objętych zamówieniem. Cena oferty winna zawierać wszystkie elementy potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Miejsce i sposób złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej Al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn, kancelaria pok.309, p. III w terminie do dnia 17.12.2018 r. do godz. 10.00 w zamkniętej kopercie oznakowanej: „Oferta na transport termosów obiadowych. Nie otwierać przed 17.12.2018r. przed godz. 10:30”
Dooferty należy dołączyć wymagane dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy.
b) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (zał.nr 3)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną. Złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tych dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty.
c) Uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie obsługi, konserwacji i montażu urządzeń dźwigowych osób świadczących usługę (co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne w okresie wykonywania umowy świadectwo kwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.); (kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną)
d) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia (kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną)
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może złożyć jedna ofertę. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na załączonym formularzu ofertowym
2.Oferta i dokumenty stanowiące załączniki do oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, chyba, że oferta zostanie wycofana przed upływem terminu składania ofert lub złożona po upływie terminu składania ofert.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną.
6. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7.Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie ceny, jeżeli zaoferowana cena przekroczy wysokość środków finansowy posiadanych przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych bądź RODO informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, al. Marsz. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn posiadający REGON: 004447867, NIP: 7391151579, e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl;
W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem przysługujących Pani/Panu praw w zakresie ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: iodo@mopsolsztyn.pl;
Pani/Pana dane są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia;
Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres co najmniej 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe;
Pozyskane dane są jawne, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
Pani/Pan dane osobowe nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek ich udostępniania wynikać będzie z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełniania lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Odmowa podania danych wiązać się będzie z brakiem możliwości rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana oferty.
Osobą do kontaktu: Paulina Solmińska tel.89 521 04 30.
Załączniki:
1.Formularz ofertowy
2. Wykaz / lokalizacja urządzeń dźwigowych
3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
4.Wzór umowy