Świadczenie usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych MOPS
Olsztyn, dnia 05.12.2018r.
MOPS.DAG.ZP.261.76.2018
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn w ramach rozeznania rynku na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz.1986) prosi o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych w 2019 roku.
kod CPV: 50112300 -6
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych, będących w użytkowaniu MOPS w Olsztynie i jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 02.01.2019r. do 20.12.2019r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
2. Zakres usług, objętych przedmiotem zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego (formularz asortymentowo – cenowy)
3. Ze względu na fakt, iż samochody służbowe MOPS wykorzystywane są codziennie, w ustalonych godzinach, usługi będące przedmiotem zamówienia powinny być świadczone w punkcie zlokalizowanym na terenie administracyjnym miasta Olsztyna, otwartym min. sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godzinach 8:00 – 16:00.
4. Wykonawca powinien dysponować min. 2 stanowiskami do mycia samochodów, w tym co najmniej jednym stanowiskiem do obsługi samochodu osobowego typu VAN - BUS.
5. Stanowisko do mycia samochodu typu VAN - BUS powinno zapewniać możliwość wykonania usługi dla pojazdów dużych gabarytów, typu Renault Master i Volkswagen Caravella (samochody przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych), w tym mycia automatycznego oraz być wyposażone w stabilne i odpowiednio przystosowane podnośniki (platformy) umożliwiające bezpieczne i bezusterkowe korzystanie z usług.
Samochody Zamawiającego typy VAN - BUS powinny mieć zapewnioną możliwość bezkolizyjnego wjazdu pod stanowisko mycia pojazdów (w tym mycia automatycznego) oraz być odpowiednio zabezpieczone przed zsuwaniem się z podnośnika (wózka).
6. Myjnia, na której będą świadczone usługi będące przedmiotem zamówienia, musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2001, nr 62, poz. 627, z późn. zm.).
7. Mycie samochodów powinno być możliwe w temperaturze zewnętrznej powietrza do -5 º C,
8. Wykonawca zapewni w zakresie usługi dostępność bezpłatnego czyściwa papierowego do wycierania pojazdu przez kierowcę,
9. Środki użyte do wykonywania usług, będących przedmiotem zamówienia nie powinny pozostawiać przebarwień ani odkształceń.
10. Wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego.
11.Na realizację przedmiotu zamówienia w ciągu całego okresu trwania umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto 2 900 zł
Miejsce i termin złożenia oferty
Ofertę należy przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Marszałka J. Piłsudskiego 61 A 10-449 Olsztyn z dopiskiem „Oferta na świadczenie usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych MOPS w Olsztynie” lub wysłać drogą mailową na adres zamowieniapubliczne@mopsolsztyn.pl do dnia 13.12.2018 r. do godz. 10.00, a następnie oryginał pocztą adres j.w.
Kryterium oceny ofert
Zamawiający wybierając ofertę będzie kierował się najniższą łączną ceną brutto za jednorazowe wykonanie usługi mycia i czyszczenia samochodu służbowego, zgodnie z zał. nr 2
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
3. Do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty:
- Formularz ofertowy (zł. nr1)
- Formularz asortymentowo – cenowy (zał. nr 2)
- Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(zał. nr 4)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
- W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną.
5. Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie ceny.
6. Oferta i dokumenty stanowiące załączniki do oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, chyba, że oferta zostanie wycofana przed upływem terminu składania ofert lub złożona po upływie terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych bądź RODO informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, al. Marsz. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn posiadający REGON: 004447867, NIP: 7391151579, e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl;
W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem przysługujących Pani/Panu praw w zakresie ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: iodo@mopsolsztyn.pl;
Pani/Pana dane są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia;
Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres co najmniej 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe;
Pozyskane dane są jawne, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
Pani/Pan dane osobowe nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek ich udostępniania wynikać będzie z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełniania lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Odmowa podania danych wiązać się będzie z brakiem możliwości rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana oferty.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Paulina Solmińska tel. (89) 521 04 30
Załączniki:
Zał. 1 Formularz ofertowy
Zał. 2 Formularz asortymentowo – cenowy
Zał. 3 Wykaz samochodów
Zał. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Zał. 5 Wzór umowy