2018-12-05

Świadczenie usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych MOPS

Olsztyn, dnia 05.12.2018r.

 

 

MOPS.DAG.ZP.261.76.2018

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn w ramach rozeznania rynku na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz.1986) prosi o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych w 2019 roku.

 

kod CPV: 50112300 -6

 

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych, będących w użytkowaniu MOPS w Olsztynie i jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 02.01.2019r. do 20.12.2019r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia.

2. Zakres usług, objętych przedmiotem zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego (formularz asortymentowo – cenowy)

3. Ze względu na fakt, iż samochody służbowe MOPS wykorzystywane są codziennie, w ustalonych godzinach, usługi będące przedmiotem zamówienia powinny być świadczone w punkcie zlokalizowanym na terenie administracyjnym miasta Olsztyna, otwartym min. sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godzinach 8:00 – 16:00.

4. Wykonawca powinien dysponować min. 2 stanowiskami do mycia samochodów, w tym co najmniej jednym stanowiskiem do obsługi samochodu osobowego typu VAN - BUS.

5. Stanowisko do mycia samochodu typu VAN - BUS powinno zapewniać możliwość wykonania usługi dla pojazdów dużych gabarytów, typu Renault Master i Volkswagen Caravella (samochody przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych), w tym mycia automatycznego oraz być wyposażone w stabilne i odpowiednio przystosowane podnośniki (platformy) umożliwiające bezpieczne i bezusterkowe korzystanie z usług.

Samochody Zamawiającego typy VAN - BUS powinny mieć zapewnioną możliwość bezkolizyjnego wjazdu pod stanowisko mycia pojazdów (w tym mycia automatycznego) oraz być odpowiednio zabezpieczone przed zsuwaniem się z podnośnika (wózka).

6. Myjnia, na której będą świadczone usługi będące przedmiotem zamówienia, musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2001, nr 62, poz. 627, z późn. zm.).

7. Mycie samochodów powinno być możliwe w temperaturze zewnętrznej powietrza do -5 º C,

8. Wykonawca zapewni w zakresie usługi dostępność bezpłatnego czyściwa papierowego do wycierania pojazdu przez kierowcę,

9. Środki użyte do wykonywania usług, będących przedmiotem zamówienia nie powinny pozostawiać przebarwień ani odkształceń.

10. Wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego.

11.Na realizację przedmiotu zamówienia w ciągu całego okresu trwania umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto 2 900 zł

 

Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Marszałka J. Piłsudskiego 61 A 10-449 Olsztyn z dopiskiem „Oferta na świadczenie usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych MOPS w Olsztynie” lub wysłać drogą mailową na adres zamowieniapubliczne@mopsolsztyn.pl do dnia 13.12.2018 r. do godz. 10.00, a następnie oryginał pocztą adres j.w.

Kryterium oceny ofert

Zamawiający wybierając ofertę będzie kierował się najniższą łączną ceną brutto za jednorazowe wykonanie usługi mycia i czyszczenia samochodu służbowego, zgodnie z zał. nr 2

Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena. 

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

3. Do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty:

- Formularz ofertowy (zł. nr1)

- Formularz asortymentowo – cenowy (zał.  nr 2)

- Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

(zał. nr 4)

- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej

- W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną.

5. Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie ceny.

6. Oferta i dokumenty stanowiące załączniki do oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, chyba, że oferta zostanie wycofana przed upływem terminu składania ofert lub złożona po upływie terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

 

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych bądź RODO informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, al. Marsz. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn posiadający REGON: 004447867, NIP: 7391151579, e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl;

W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem przysługujących Pani/Panu praw w zakresie ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: iodo@mopsolsztyn.pl;

Pani/Pana dane są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia;

Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres co najmniej 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe;

Pozyskane dane są jawne, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

Pani/Pan dane osobowe nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek ich udostępniania wynikać będzie z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełniania lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;

Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Odmowa podania danych wiązać się będzie z brakiem możliwości rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana oferty.

 

 

Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

 Paulina Solmińska tel. (89) 521 04 30

Załączniki:

Zał. 1 Formularz ofertowy

Zał. 2 Formularz asortymentowo – cenowy

Zał. 3 Wykaz samochodów

Zał. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

Zał. 5 Wzór umowy

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..