2019-12-03

Zakup samochodu osobowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.    Samochódfabrycznie nowy,  (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym – Art. 2 pkt 62; (tekst ujednolicony Dz. U. z 2018 r. poz. 1990
z dnia 2018-10-09), wyprodukowane w drugiej połowie 2019r., model aktualnie wytwarzany przez producenta, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych,  nieużywany, technicznie sprawny.

2.    Samochód spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst ujednolicony Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z dnia 2018-10-09) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.

3.    Typ nadwozia – hatchback lub SUV, czterodrzwiowy, przystosowany do przewozu                         minimum 5 osób.

4.    Samochód o pojemności silnika nie większy niż 1400  cm3, mocy silnika min. 115KM.

5.    Samochód mający homologację, wystawioną zgodnie z art.70a ustawy – Prawo o ruchu drogowym.

6.    Samochód spełniający wymogi poziomu emisji spalin według Dyrektywy CEE:  Euro 6

 

 

 

 

L.P.

Nazwa parametru techniczno-użytkowego przedmiotu dostawy

Wymagania eksploatacyjno-techniczne (WE-T)

 przedmiotu zamówienia

(parametry wskazane poniżej należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych)

1.                    

Rodzaj pojazdu  - 1samochód

5 osobowy ogólnego przeznaczenia

2.                    

Kolor nadwozia

Metaliczny (kolor nadwozia zostanie wybrany

 po wyborze oferty przy podpisaniu umowy)*

3.                    

Silnik spełniający normę emisji spalin

EURO 6

4.                    

Zużycie energii

Nie więcej niż 2,50MJ/km**

5.                    

Rodzaj paliwa

Benzyna

6.                    

Pojemność silnika

Nie większa niż 1400 cm3

7.                    

Moc silnika

Min. 115KM

8.                    

Liczba cylindrów

Min. 3

9.                    

Napęd

Na przednią oś

10.                

Skrzynia biegów

Manualna, 6 biegów do przodu + wsteczny

11.                

Pojemność zbiornika paliwa

Min. 40 litrów

12.                

Rok produkcji

Druga połowa 2019.

13.                

Koła/opony

Min. 16”, ze stopów lekkich (ogumienie fabrycznie nowe, nie starsze niż 12 miesięcy) 4 opony zimowe (na których będzie dostarczony pojazd) +  4 opony letnie (parametry opon muszą być zgodne z zalecaniami przez producenta samochodu) + koło zapasowe dojazdowe.

14.                

Hamulce

ABS, system wspomagania nagłego hamowania,

system kontroli toru jazdy,

system wspomagania przy ruszaniu pod wzniesienia.

15.                

Poduszki powietrze

Dla kierowcy i pasażerów w pierwszym rzędzie siedzeń, poduszki powietrzne boczne, kurtyny powietrzne. Dezaktywacja poduszki przedniej pasażera.

16.                

Siedzenia

Ilość: 4 + kierowca, wyposażone w zagłówki z regulacja wysokości i 3 punktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami. Asymetrycznie dzielona kanapa tylna.

17.                

Fotel kierowcy

Regulacja wysokości, przesuwu i odchylenia oparcia,                            z podparciem odcinka lędźwiowego, z przednim podłokietnikiem i schowkiem.

18.                

Światła

Do jazdy dziennej LED,  reflektory przeciwmgielne.

19.                

Czujnik parkowania

Zamontowany czujnik parkowania z przodu i z tyłu.

20.                

Szyby

Elektrycznie otwierane szyby z przodu i z tyłu.

21.                

Zabezpieczenia

Immobiliser, centralny zamek sterowany pilotem.

22.                

Uchwyty holownicze

Z przodu i z tyłu demontowane

23.                

Lusterka

Boczne sterowane elektrycznie, podgrzewane.

Automatycznie ściemniające się lusterko wewnętrzne.

24.                

Klimatyzacja

Dwustrefowa , automatyczna.

25.                

Kolumna kierownicy

Wspomaganie układu kierowniczego, kolumna regulowana, kierownica skórzana wielofunkcyjna (radio, telefon)

26.                

Radio

Zamontowane fabryczne radio z wejściem USB, + min. 4 głośniki i antena

27.                

Tapicerka

W przestrzeni pasażerskiej fabryczna tapicerka materiałowa lub welurowa, w ciemnych odcieniach.

28.                

Dodatkowe funkcje

-czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa,

-sygnał dźwiękowy informujący o niewyłączonych światłach,

-lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego, awarii układu hamulcowego i poziomu płynu,

29.                

Wycieraczki podłogowe

Gumowe, komplet dla kierowcy, pasażerów z przodu

30.                

Akcesoria

Apteczka typu samochodowego, gaśnica zamontowana w łatwo dostępnym miejscu, lewarek, trójkąt, klucz do kół,

31.                

Termin realizacji

Nie później niż do 19.12.2019r.

*Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa będzie zobowiązany do ustalenia kolorystyki zaoferowanego auta z zastrzeżeniem prawa wyboru i zatwierdzenia koloru przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się dokonać wyboru koloru nadwozia z opcji standard danego segmentu auta bez narażania Wykonawcy na dodatkowy koszt.

 

**zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r., w sprawie innych niż cena obowiązujących kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. z 2011 r. NR 96, poz. 559).

7.    Wykonawca zapewni pojazd z kompletem dokumentów w języku polskim, wymaganych do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu, zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym:

7.1 Homologacja umożliwiająca dopuszczenie pojazdu do ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7.2 Karta gwarancyjna,

7.3.Instrukcja obsługi,

7.4Książka serwisowa,

8. Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd zerowy pojazdu.

Autoryzowany serwis w autoryzowanej stacji obsługi powinien znajdować się w miejscowości Zamawiającego. Wykonawca przekaże zamawiającemu wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym;

9.Wymagania stawiane Wykonawcy:

9.1. Wymagane jest pozyskanie wszelkich innych informacji niezbędnych dla sporządzenia Oferty oraz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;

9.2.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;

9.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;

9.4. Spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.

10.Wykonawca zobowiązany jest do stałej współpracy z zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

11.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na

11.1 na silnik, wszystkie zespoły i podzespoły elektryczne, mechaniczne – bez limitu kilometrów nie mniej niż 2 lata,

11.2 perforację nadwozia - bez limitu kilometrów na okres  nie krótszy niż 12 lat,

11.3 na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów na okres nie krótszy niż 3 lata.

licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego.

12. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego  w zakresie podstawowej obsługi pojazdów.

13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, nazw, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości pojazdu przyjętych do wyceny i opisu służy do opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych  - zaoferowanie pojazdu o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowany pojazd musi być równoważny funkcjonalnie i jakościowo z podanymi w opisie. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego pojazdu spoczywa na Wykonawcy.

14.Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek:

14.1. Wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego  na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia;

14.2. Załączyć do oferty właściwe dokumenty (tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

15.Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego.

Ofertę należy złożyć do dnia 11.12.2019r. do godz.10.00 do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn Kancelaria pok.309

 

Zamawiający, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, informuje że w dniu 05.12.2019r.  w sprawie zamówienia publicznego nr  MOPS.DAG.ZP.261.91.2019 na „zakup samochodu osobowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie” wpłynęły  pytania. W załączniku Zamawiający przekazuje ich treść  wraz  z odpowiedzią.

Zamawiający, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, informuje że w dniu 06.12.2019r.  w sprawie zamówienia publicznego nr  MOPS.DAG.ZP.261.91.2019 na „zakup samochodu osobowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie” wpłynęły  pytania. W załącznik Zamawiający przekazuje  ich tresć wraz z odpowiedzią oraz  zmieniony załącznik nr 2 "oświadczenie wykonawcy".

Zamawiający, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, informuje że w dniu 10.12.2019r.  w sprawie zamówienia publicznego nr  MOPS.DAG.ZP.261.91.2019 na „zakup samochodu osobowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie” wpłynęły  pytania dotyczące zmian w zapisach umowy. Zamawiający dokonał nieistotnych zmian w treści umowy, termin składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.  Wzór umowy ze zmianami w załączeniu do dokumentacji postępowania.

W dniu 10.12.2019r Zamawiający otrzymał informacje o rozbieznościach w zapisach "opisu przedmiotu zamówienia"  i Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2  oraz formularz ofertowy- załącznik nr 1.  we wszystkich dokumentach winno być  "pojemność silnika - nie więcej niż. 1400 cm3 "

Zmienione załączniki nr 1" Formularz ofertowy" oraz  załącznik nr 2 "Oświadczenie wykonawcy" w załączeniu.

W związku ze Zmianami Zamawiający wydłuża tremin składania ofert do dnia 12.12.2019r do godz 10:00.

Ofertę należy złożyć do dnia 12.12.2019r. do godz.10.00 do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn Kancelaria pok.309

 

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..